Gå til innhold

Anbefal en deodorant

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Hvilken deodorant bruker dere (kvinner)?

Jeg bruker å kjøpe på butikken og de trenger ikke å lukte så mye, da jeg alikevel bruker parfyme.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Sterilan active reserve (den grønne).

Har siden jeg var liten hatt litt "sperre" for Sterilan, helt til jeg prøvde den i et "nødkjøp", siden har jeg brukt den.

Lukter ikke mye, og holder hele dagen.

Gjest Rubinstein eller Lauder
Skrevet

Alle deodoranter kjøpes vel i butikk? (med indre du mener bare dagligvarehandler er butikk, og parfymeri, apotek osv ikke er butikk).

Jeg liker Helena Rubinsteins "Nudit", eller Estee Lauders "Body Power". Begge er roll on, effektive antiperpiranter men allikevel milde mot huden, og uten så mye parfyme (kan bruke annen parfyme ved siden av).

Men jeg kan også bruke billig roll on fra Sterilan osv hvis det kniper, da velger jeg en roll on antiperspirant uten (noe særlig) parfyme.

Skrevet

Alle deodoranter kjøpes vel i butikk? (med indre du mener bare dagligvarehandler er butikk, og parfymeri, apotek osv ikke er butikk).

Jeg liker Helena Rubinsteins "Nudit", eller Estee Lauders "Body Power". Begge er roll on, effektive antiperpiranter men allikevel milde mot huden, og uten så mye parfyme (kan bruke annen parfyme ved siden av).

Men jeg kan også bruke billig roll on fra Sterilan osv hvis det kniper, da velger jeg en roll on antiperspirant uten (noe særlig) parfyme.

Jeg bruker den hvite paa "glass" fra Nivea. Den lukter godt og rent. Kjoeper den i vanlig matbutikk.

Gjest Shira12
Skrevet

Bocage i kremform fra Lancôme.

Den er god, den bruker jeg innimellom også.

Skrevet

Jeg bruker den hvite fra adidas, lukter friskt og godt og holder lenge.

Savner den gamle Naturelle, både den grønne og den rosa *mimre*...

Skrevet

Jeg bruker den hvite paa "glass" fra Nivea. Den lukter godt og rent. Kjoeper den i vanlig matbutikk.

Hehe - har DOL-abstinensene tatt deg?

Håper du har hatt en fin påske! :-)

Skrevet

Hrmf, jeg klarer ikke å finne en som passer til meg sjøl engang, etter at dem tok Williams'en ned fra hyllene. Har leita etter'n over hele Europa, men vekk er'n. Dvs. dem hadde en som het Williams i Frankrike, men den var som en sånn derre "lappesaker på boks" som du sprayer inn i et punktert dekk, blei helt hvit. Etterpå drøsset det av som flass.

Nå går det på Axe av ymse odører.

*grøss*

Gjest blame
Skrevet

Bruker Stop24-spray fra apoteket jeg.. Forhindrer svette og lukter ingenting!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg bruker Biotherms deo pure for tiden. Jeg liker den kjempegodt! Den er mild mot huden, holder hele dagen og lukter veldig "rent". Kan helt fint brukes sammen med annen parfyme. Anbefaler den jeg :-)

Jeg bruker også Cosmicas uparfymerte roll-on (kjøpt på apotek). Den er mild mot huden den også og holder lenge (i motsetning til ACO som du også får kjøpt på apotek).

Men som sagt, anbafaler ALLE å prøve biotherm :-)

Skrevet

Jeg har i alle år brukt en fra apoteket. Ikke Cosmica, men 'den andre'... hm...

I og med at jeg ikke finner den uparfymerte i apoteksortementet, er apotekene så snille at de spesialbestiller fra gud-vet-hvor til meg.

Gjest frustrert frue
Skrevet

MUM eller Naturelle. Dove og Sterilan fungerer ikke.

Gjest papirtiger
Skrevet

Brukte Cosmica uten parfyme før, men Vichy uten parfyme er 100 ganger bedre.

Gjest malun
Skrevet

Clinique har den aller beste deodoranten, men den er så pokkers dyr.

Vanligvis bruker jeg Vaseline Intensive Care sin.

bugge -jenta
Skrevet

Clinique har den aller beste deodoranten, men den er så pokkers dyr.

Vanligvis bruker jeg Vaseline Intensive Care sin.

Biotherm roll on. Brukte den i flere år, og måtte bytte til en annen pga allergi.

Clarins er også grei.

Gjest dina2
Skrevet

Spin, den selges på cubus. En venninne som jobber der sier det er den mest populære, så den er ofte utsolgt, kjøper derfor alltid to i slenger:)

Gjest Deoline
Skrevet

LANCOME Bocage Roll-on. Dyr, så jeg kjøper den på tax-free.

Clarins har også en roll-on som er veldig god og lukter nydelig og rent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...