Line Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 MUM eller Naturelle. Dove og Sterilan fungerer ikke. Enig i at Sterilan ikke fungerer. Jeg bruker bare parfyme, men den ene gangen det siste året jeg kjøpte deodorant, falt valget på Sterilan spraydeo. Jeg har ALDRI luktet ekkel svette tidligere, men med den deoen under armene stinket det helt forj*****. Etter de to forsøkene jeg gjorde (ja, jeg var nydusjet), har Sterilan kun egnet seg som dospray. 0 Siter
bb71 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hrmf, jeg klarer ikke å finne en som passer til meg sjøl engang, etter at dem tok Williams'en ned fra hyllene. Har leita etter'n over hele Europa, men vekk er'n. Dvs. dem hadde en som het Williams i Frankrike, men den var som en sånn derre "lappesaker på boks" som du sprayer inn i et punktert dekk, blei helt hvit. Etterpå drøsset det av som flass. Nå går det på Axe av ymse odører. *grøss* Skjønner at menn prøver axe ja... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Skjønner at menn prøver axe ja... Påvirka av rekl..? Det er jo fan ikke annet å få kjøpt, jo. Vi er snart der hvor øst-Europa var for 20 år siden. 0 Siter
shandy Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hrmf, jeg klarer ikke å finne en som passer til meg sjøl engang, etter at dem tok Williams'en ned fra hyllene. Har leita etter'n over hele Europa, men vekk er'n. Dvs. dem hadde en som het Williams i Frankrike, men den var som en sånn derre "lappesaker på boks" som du sprayer inn i et punktert dekk, blei helt hvit. Etterpå drøsset det av som flass. Nå går det på Axe av ymse odører. *grøss* Cacharel for menn, prøv den så dåner kona :-) Den grønne. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Cacharel for menn, prøv den så dåner kona :-) Den grønne. Det er notert. Øker den markedsverdien også? *lyseblå bak brilleglasset* 0 Siter
shandy Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det er notert. Øker den markedsverdien også? *lyseblå bak brilleglasset* Du får se og prøve :-) Men helt ærlig, den lukter aldeles nydelig. Pokker også, er klokken blitt så mye igjen. Jeg kan ikke fordra denne sommertiden, blir helt feil alt sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.