morsan Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1005227.ece Say no more! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Hjernedød? Ihvertfall rimelig fjern! ;-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, ikke sant? Det kreket holder'em liv i, så han kan korse og velsigne spagettiene og resten disse kattoholiserte hedningene. Fyttefanskinn. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Ja, ikke sant? Det kreket holder'em liv i, så han kan korse og velsigne spagettiene og resten disse kattoholiserte hedningene. Fyttefanskinn. Og dette kommer fra en som i andre sammenhenger hevder at ethvert liv er hellig og ukrenkelig? ;-) Eller blander jeg deg sammen med kona eller favn eller noen? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Og dette kommer fra en som i andre sammenhenger hevder at ethvert liv er hellig og ukrenkelig? ;-) Eller blander jeg deg sammen med kona eller favn eller noen? Ja, faktisk kommer det fra meg. Finner du det ikke merkverdig at denne gamle nissen holdes kunstig i live mens Terri sulter ihjel? Eller er du kattoholikk, du også? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Ja, faktisk kommer det fra meg. Finner du det ikke merkverdig at denne gamle nissen holdes kunstig i live mens Terri sulter ihjel? Eller er du kattoholikk, du også? Absolutt ikke! :-) Men en som mener at ethvert liv er hellig og ukrenkelig bør ikke ha rom for for et eneste unntak - hva enten det gjelder gamle paver, ektemenn til yngre damer som sondemates, eller palestinske terrorister! Selv har jeg ingen absolutt oppfatning av at ethvert liv skal spares uansett, så jeg kan tillate meg å mene at det nå er på tide å yte passiv dødshjelp til Karol! ;-) Vi får håpe han ikke skal sondemates i 15 år først! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Absolutt ikke! :-) Men en som mener at ethvert liv er hellig og ukrenkelig bør ikke ha rom for for et eneste unntak - hva enten det gjelder gamle paver, ektemenn til yngre damer som sondemates, eller palestinske terrorister! Selv har jeg ingen absolutt oppfatning av at ethvert liv skal spares uansett, så jeg kan tillate meg å mene at det nå er på tide å yte passiv dødshjelp til Karol! ;-) Vi får håpe han ikke skal sondemates i 15 år først! ;-) Hvem er Karol? *dum* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Absolutt ikke! :-) Men en som mener at ethvert liv er hellig og ukrenkelig bør ikke ha rom for for et eneste unntak - hva enten det gjelder gamle paver, ektemenn til yngre damer som sondemates, eller palestinske terrorister! Selv har jeg ingen absolutt oppfatning av at ethvert liv skal spares uansett, så jeg kan tillate meg å mene at det nå er på tide å yte passiv dødshjelp til Karol! ;-) Vi får håpe han ikke skal sondemates i 15 år først! ;-) De kan stoppe ham ut og sette ham midt på Petersplassen for alt jeg bryr meg om. Det er bare noe som sier meg at Terri ville fått forlenget "kontrakten" hvis hun hadde betydd noe for flere enn bare sine foreldre. Poenget du åpenbart gikk glipp av var følgende: hva gjør paven mer verd å holde i live enn Terri? 0 Siter
Atene Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hvem er Karol? *dum* Karol Wojtyla. Pavens egentlige navn. 0 Siter
shandy Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det er forskjell på folk ja. Noen er tydeligvis langt mer verdt enn andre. Verden er urettferdig. Noen skal det kjempes for med nebb og klør, (og det er riktig, men burde gjelde alle mennesker) mens andre som Terri pines langsomt ihel. Så på CNN grytidlig i dag morges. Der viste de frem røntgenbilder av Terris hjerne før og nå. Det var helt tydelig at store deler av hjernen nå var fyllt med væske, MEN legene sa at de ikke kunne være sikre på hva hun forsto, og hvor mye hun følte. Dette fordi det som var igjen av hjernen kunne fungere tross alt. Så de er altså ikke 100% sikre, og derfor er dette så groteskt. Hun kjemper nå på dag 12, så sant hun ikke har dødd de siste timene - uten at jeg har fått det med meg. Bare det i seg selv er oppsiksvekkende. 0 Siter
sheba Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Synes snart han der burde overlate plassen sin til en etterfølger, blir lei av og se oppslag på oppslag som omhandler paven! :-) 0 Siter
sigga Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, faktisk kommer det fra meg. Finner du det ikke merkverdig at denne gamle nissen holdes kunstig i live mens Terri sulter ihjel? Eller er du kattoholikk, du også? Er ikke disse to livene likeveridge da?? Såvidt jeg vet er Paven ikke i koma og kan bestemme selv, mens Terri har verge for seg. DET avgjør saken etter min mening. 0 Siter
snø Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 De kan stoppe ham ut og sette ham midt på Petersplassen for alt jeg bryr meg om. Det er bare noe som sier meg at Terri ville fått forlenget "kontrakten" hvis hun hadde betydd noe for flere enn bare sine foreldre. Poenget du åpenbart gikk glipp av var følgende: hva gjør paven mer verd å holde i live enn Terri? Det faktum at han enda har en hjerne som fungerer, kanskje? Jeg tror ikke det faktum kan bestrides i samme grad som hvor vidt Terri sin hjerne enda fungerer. Ikke har han ligget slik i årevis heller. Og jeg tror nok at de regner med at han kommer til å vandre snart, sonde eller ei. Men jeg regner med at du bare gjør deg litt dum når du spør ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det faktum at han enda har en hjerne som fungerer, kanskje? Jeg tror ikke det faktum kan bestrides i samme grad som hvor vidt Terri sin hjerne enda fungerer. Ikke har han ligget slik i årevis heller. Og jeg tror nok at de regner med at han kommer til å vandre snart, sonde eller ei. Men jeg regner med at du bare gjør deg litt dum når du spør ;o) Beste hilsen fra «-Men jeg regner med at du bare gjør deg litt dum når du spør...-» Ja, mulig jeg må gjøre meg dum, det faller ikke så naturlig for meg som for deg. 0 Siter
snø Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 «-Men jeg regner med at du bare gjør deg litt dum når du spør...-» Ja, mulig jeg må gjøre meg dum, det faller ikke så naturlig for meg som for deg. Jeg er ikke blond for ingenting! ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er ikke blond for ingenting! ;o) Jo, det er du også. =^Þ 0 Siter
muriel Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 De kan jo ikke godt kverke HAN, skjønner du vel! HAN er jo Jesu stedfortreder på jorden, mens Terri bare er en grønnsak. LITT orden må vi da ha på sakene! 0 Siter
muriel Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Absolutt ikke! :-) Men en som mener at ethvert liv er hellig og ukrenkelig bør ikke ha rom for for et eneste unntak - hva enten det gjelder gamle paver, ektemenn til yngre damer som sondemates, eller palestinske terrorister! Selv har jeg ingen absolutt oppfatning av at ethvert liv skal spares uansett, så jeg kan tillate meg å mene at det nå er på tide å yte passiv dødshjelp til Karol! ;-) Vi får håpe han ikke skal sondemates i 15 år først! ;-) Bortkastet energi. Han klapper nok på røret av seg selv om ikke så lenge. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Synes mange her inne snakker lite respektfullt om paven. Han er tross alt et menneske-ikke ei rotte, husk på det!! Mange nedenfor her omtaler ham som en utbrukt tingest, og ler av at han er syk og døende. Hva galt har stakkaren gjort dere? Fy skam!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.