Meg igjen ¤ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ny datamaskin m/wind. xp der dvd spilleren ikke gir fra seg en lyd, hvorfor ? Lyd på alt mulig annet virker. Håper du kan si meg hva som trengs å stilles på. Venter spent ) 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Har du skrudd på høyttalerne? Ja, og cd spilleren og musikk fra nette fungerer. Kan det ha blitt gjort noe feil ved installasjonen ???? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, og cd spilleren og musikk fra nette fungerer. Kan det ha blitt gjort noe feil ved installasjonen ???? Jeg har også hatt dette problemet. Det er ikke så vanskelig å fikse. klikk start og alle programmer,gå inn på tilbehør velg underholdning og klikk volumkontroll. Sjekk at ikke demp alle er avkrysset og juster volum og balansekontroll. Det var det som skulle til her ihvertfall lykke Til! 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Jeg har også hatt dette problemet. Det er ikke så vanskelig å fikse. klikk start og alle programmer,gå inn på tilbehør velg underholdning og klikk volumkontroll. Sjekk at ikke demp alle er avkrysset og juster volum og balansekontroll. Det var det som skulle til her ihvertfall lykke Til! Takk for tipset, det skal vi prøve ut. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.