Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for at min sønn på snart 1 år har en inngrodd negl på stortåa. Jeg kan ikke se kanten på neglen, men nelgen er litt rød, og det kommer litt puss hvis jeg klemmer på siden av neglen. Kan jeg gjøre noe med dette selv, eller burde jeg kontakte lege? Jeg har ikke klipt neglene hans i bue, men neglene på storetærne er litt bøyd oppover slik som mine :o). Av og til knekker det av en bit så neglene blir veldig skjeve, selv om jeg klipper dem regelmesssig. På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179261-inngrodd-t%C3%A5negl-p%C3%A5-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.-)

Har du klippet neglene? mammaen min er fotterapeut og hun har alltid sagt at om man klipper tånegler så skal det gjøres som en rett strek, altså ingen form etter tåen... om dette har skjedd så kontakter du lege eller en fotterapeut de legger under noe som letter smertene.. Tar ikke lang tid og rette opp, og det er ikke videre smertefullt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...