Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Michael Bublè, mine damer og homofile herrer - Michael Bublè! Desidert årets største nytelse, for øret såvel som for øyet. Jeg ante virkelig ikke at lyden av noens stemme kunne skape sammentrekninger nedenunder, som vingeslag fra en sommerfugl. Sukk, mitt hjerte... http://www.michaelbuble.com *smatt, smatt* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Javel, ehh... Flott er han men ikke så flott etter min smak. ) Mvh 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Å fytti!! Der har vi et skikkelig mannebein, ja:) *sikle* Men...hvem er denne karen...? Aldri hørt om ham, jeg. Synger han fint og, sier du?Hmmm. Må sjekke det ut. 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Javel, ehh... Flott er han men ikke så flott etter min smak. ) Mvh Ja, men har du hørt mannegutten synge? Ai, ai, ai... 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Å fytti!! Der har vi et skikkelig mannebein, ja:) *sikle* Men...hvem er denne karen...? Aldri hørt om ham, jeg. Synger han fint og, sier du?Hmmm. Må sjekke det ut. Jeg har aldri vært klar over hvor sexy sånn storbandsmusik a la Sinatra er, jeg, altså, men her er det ståpels og siklemunn. Hører på plata hans, It´s Time, nå. Du har sikkert hørt den der I´m Feeling Good på radioen? Spor nummer 11, Song for you, er jo bare til å dåne av... 0 Siter
Gjest hilsen en romantiker Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Mmm...nydelig musikk! Litt for ung for at jeg har sjans på han, da, men stemmer er vakker, og melodiene fine! 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Mmm...nydelig musikk! Litt for ung for at jeg har sjans på han, da, men stemmer er vakker, og melodiene fine! Hvem er for ung? Du eller han? Det er jo uansett lov å drømme seg litt bort 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Uff nei, det var altfor klissete. Syns jeg. Han var ikke min type, heller. Så du får ha ham i fred 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Uff nei, det var altfor klissete. Syns jeg. Han var ikke min type, heller. Så du får ha ham i fred Takker Av ren nysgjerrighet - hvem er mer din cup of tea? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Takker Av ren nysgjerrighet - hvem er mer din cup of tea? Det skal jeg si deg, det. Ikveld skal jeg sikle på Sawyer i Lost, og igår kunne jeg kose meg med rørpularen i Fruene. Jeg liker dem litt rå og barske jeg. Og så må de ha _blikket_. (Som forøvrig Sawyer har så til de grader... ) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Nei, dette var 'too sweet' for meg. 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det skal jeg si deg, det. Ikveld skal jeg sikle på Sawyer i Lost, og igår kunne jeg kose meg med rørpularen i Fruene. Jeg liker dem litt rå og barske jeg. Og så må de ha _blikket_. (Som forøvrig Sawyer har så til de grader... ) Ah, jeg skjønner. Unektelig et par råskinn du drar frem her, og jeg stiller meg slett ikke uforstående. Men siden du er så grei å lar meg få ha smørklatten i fred, skal jeg la deg få ha dine bad boys for deg selv og 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Nei, dette var 'too sweet' for meg. Han er så rå på scenen - jeg så ham hos Skavlan for et par uker siden. La deg ikke lure av den gutteaktige skikkelsen. Han her er Mann. Men ja, litt klisseklass musikk innimellom. Hjelper å spe på med litt rødvin eller noe annet godt. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ah, jeg skjønner. Unektelig et par råskinn du drar frem her, og jeg stiller meg slett ikke uforstående. Men siden du er så grei å lar meg få ha smørklatten i fred, skal jeg la deg få ha dine bad boys for deg selv og hehe, thank you. *glise* Jeg deler allerede disse rå barskingene med serendipity...men det er best vi ikke er for mange som sloss om dem 0 Siter
sheba Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Nydelig var det:-) helt i min smak, men "orgasmisk" opplevelse, hehehe nei! men kos for deg da;-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 hehe, thank you. *glise* Jeg deler allerede disse rå barskingene med serendipity...men det er best vi ikke er for mange som sloss om dem Du må nok kjempe med meg også. *spisser albuene* 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Du må nok kjempe med meg også. *spisser albuene* *bretter opp armene og skuler advarende mot malun* Så du ser fram til ikveld du også, altså? - Om nøyaktig...tjue minutter er nok dol ganske så stille...når vi benker oss rundt tv'en for å få hver vår dose av rå maskulinitet og _blikk_. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 *bretter opp armene og skuler advarende mot malun* Så du ser fram til ikveld du også, altså? - Om nøyaktig...tjue minutter er nok dol ganske så stille...når vi benker oss rundt tv'en for å få hver vår dose av rå maskulinitet og _blikk_. Har nettopp telefonsiklet med en venninne som også gleder seg til ny episode og nye muligheter. ;o) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det skal jeg si deg, det. Ikveld skal jeg sikle på Sawyer i Lost, og igår kunne jeg kose meg med rørpularen i Fruene. Jeg liker dem litt rå og barske jeg. Og så må de ha _blikket_. (Som forøvrig Sawyer har så til de grader... ) nå skal jeg sjekke han LOST-typen din. Han er sikkert ikke noe særlig... Men jeg gir ham en sjans ....hihi 0 Siter
Babooba Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Litt blubbete fyr, men jeg fikk skikkelig sansen for ham etter at han var gjest hos Skavland og sang så vakkert. Sjarmerende var han også, veldig! Særlig når han fortalte hvor mye han hadde lært av seksualundervisning av å lese Cosmo... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.