Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Michael Bublè, mine damer og homofile herrer - Michael Bublè! Desidert årets største nytelse, for øret såvel som for øyet. Jeg ante virkelig ikke at lyden av noens stemme kunne skape sammentrekninger nedenunder, som vingeslag fra en sommerfugl. Sukk, mitt hjerte...

http://www.michaelbuble.com

*smatt, smatt*

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• sheba

1

• Babooba

1

• Kizza1365380506

1

Kizza1365380506
Skrevet

Javel, ehh... Flott er han men ikke så flott etter min smak. :o)

Mvh

Gjest baremei
Skrevet

Å fytti!! Der har vi et skikkelig mannebein, ja:) *sikle* Men...hvem er denne karen...? Aldri hørt om ham, jeg. Synger han fint og, sier du?Hmmm. Må sjekke det ut.

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Javel, ehh... Flott er han men ikke så flott etter min smak. :o)

Mvh

Ja, men har du hørt mannegutten synge?

Ai, ai, ai...

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Å fytti!! Der har vi et skikkelig mannebein, ja:) *sikle* Men...hvem er denne karen...? Aldri hørt om ham, jeg. Synger han fint og, sier du?Hmmm. Må sjekke det ut.

Jeg har aldri vært klar over hvor sexy sånn storbandsmusik a la Sinatra er, jeg, altså, men her er det ståpels og siklemunn. Hører på plata hans, It´s Time, nå. Du har sikkert hørt den der I´m Feeling Good på radioen? Spor nummer 11, Song for you, er jo bare til å dåne av...

Gjest hilsen en romantiker
Skrevet

Mmm...nydelig musikk! Litt for ung for at jeg har sjans på han, da, men stemmer er vakker, og melodiene fine!

Annonse

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Mmm...nydelig musikk! Litt for ung for at jeg har sjans på han, da, men stemmer er vakker, og melodiene fine!

Hvem er for ung? Du eller han? Det er jo uansett lov å drømme seg litt bort ;)

Skrevet

Uff nei, det var altfor klissete.

Syns jeg.

Han var ikke min type, heller.

Så du får ha ham i fred ;)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Uff nei, det var altfor klissete.

Syns jeg.

Han var ikke min type, heller.

Så du får ha ham i fred ;)

Takker ;)

Av ren nysgjerrighet - hvem er mer din cup of tea?

Skrevet

Takker ;)

Av ren nysgjerrighet - hvem er mer din cup of tea?

Det skal jeg si deg, det.

Ikveld skal jeg sikle på Sawyer i Lost, og igår kunne jeg kose meg med rørpularen i Fruene.

Jeg liker dem litt rå og barske jeg. Og så må de ha _blikket_. (Som forøvrig Sawyer har så til de grader...;) )

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Nei, dette var 'too sweet' for meg.

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Ikveld skal jeg sikle på Sawyer i Lost, og igår kunne jeg kose meg med rørpularen i Fruene.

Jeg liker dem litt rå og barske jeg. Og så må de ha _blikket_. (Som forøvrig Sawyer har så til de grader...;) )

Ah, jeg skjønner.

Unektelig et par råskinn du drar frem her, og jeg stiller meg slett ikke uforstående. Men siden du er så grei å lar meg få ha smørklatten i fred, skal jeg la deg få ha dine bad boys for deg selv og :)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Nei, dette var 'too sweet' for meg.

Han er så rå på scenen - jeg så ham hos Skavlan for et par uker siden. La deg ikke lure av den gutteaktige skikkelsen. Han her er Mann. Men ja, litt klisseklass musikk innimellom. Hjelper å spe på med litt rødvin eller noe annet godt.

:)

Annonse

Skrevet

Ah, jeg skjønner.

Unektelig et par råskinn du drar frem her, og jeg stiller meg slett ikke uforstående. Men siden du er så grei å lar meg få ha smørklatten i fred, skal jeg la deg få ha dine bad boys for deg selv og :)

hehe, thank you. *glise*

Jeg deler allerede disse rå barskingene med serendipity...men det er best vi ikke er for mange som sloss om dem ;)

Skrevet

Nydelig var det:-) helt i min smak, men "orgasmisk" opplevelse, hehehe nei! men kos for deg da;-)

Gjest malun
Skrevet

hehe, thank you. *glise*

Jeg deler allerede disse rå barskingene med serendipity...men det er best vi ikke er for mange som sloss om dem ;)

Du må nok kjempe med meg også.

*spisser albuene*

Skrevet

Du må nok kjempe med meg også.

*spisser albuene*

*bretter opp armene og skuler advarende mot malun*

;)

Så du ser fram til ikveld du også, altså? -

Om nøyaktig...tjue minutter er nok dol ganske så stille...når vi benker oss rundt tv'en for å få hver vår dose av rå maskulinitet og _blikk_.

;)

;)

Gjest malun
Skrevet

*bretter opp armene og skuler advarende mot malun*

;)

Så du ser fram til ikveld du også, altså? -

Om nøyaktig...tjue minutter er nok dol ganske så stille...når vi benker oss rundt tv'en for å få hver vår dose av rå maskulinitet og _blikk_.

;)

;)

Har nettopp telefonsiklet med en venninne som også gleder seg til ny episode og nye muligheter. ;o)

Gjest engel 49+
Skrevet

nå skal jeg sjekke han LOST-typen din. Han er sikkert ikke noe særlig...

Men jeg gir ham en sjans ....hihi

Skrevet

Litt blubbete fyr, men jeg fikk skikkelig sansen for ham etter at han var gjest hos Skavland og sang så vakkert. Sjarmerende var han også, veldig! Særlig når han fortalte hvor mye han hadde lært av seksualundervisning av å lese Cosmo... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...