Gjest amparro Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Han er bare helt nyyyydelig, skjønn og sexy! Jeg fallt pladask når han snakket om "det orgasme greiene" på Skavlan :-))) Stemmen er jo også bare nydelig. Den cd'n skal jeg ha!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Han er så rå på scenen - jeg så ham hos Skavlan for et par uker siden. La deg ikke lure av den gutteaktige skikkelsen. Han her er Mann. Men ja, litt klisseklass musikk innimellom. Hjelper å spe på med litt rødvin eller noe annet godt. Jeg foretrekker Brian Johnson og Jimmy Barnes... Har du forresten hørt noen av dem? 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg foretrekker Brian Johnson og Jimmy Barnes... Har du forresten hørt noen av dem? Nei, det har jeg sannelig ikke... *googler de navngitte* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var vel å ta i litt mye? Holder en knapp på Espen Lind jeg Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa. 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Litt blubbete fyr, men jeg fikk skikkelig sansen for ham etter at han var gjest hos Skavland og sang så vakkert. Sjarmerende var han også, veldig! Særlig når han fortalte hvor mye han hadde lært av seksualundervisning av å lese Cosmo... Jøss! Du husker godt! Husker ikke helt hva han sa jeg, men det har kanskje litt med at jeg var så trollbundet av lyden av stemmen hans - ordene spilte liksom ingen rolle Men, ja, ikke sant han er sjarmerende? Sukk og stønn! 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Han er bare helt nyyyydelig, skjønn og sexy! Jeg fallt pladask når han snakket om "det orgasme greiene" på Skavlan :-))) Stemmen er jo også bare nydelig. Den cd'n skal jeg ha!!!!!!!!!!! Å, dette må du friske litt opp for meg: Hva var det han sa, helt nøyaktig? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var vel å ta i litt mye? Holder en knapp på Espen Lind jeg Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa. espen lind -- herregud! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Å, dette må du friske litt opp for meg: Hva var det han sa, helt nøyaktig? du kan se skavlan om igjen på nett-tv! 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var vel å ta i litt mye? Holder en knapp på Espen Lind jeg Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa. Espen Lind er ikke helt mi greie, dog jeg digger den gode, gamle Baby you´re so cool, og selvsagt også litt svak for When Susannah Cries. 0 Siter
muriel Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Æsj. jeg som trodde jeg skulle få håne skrivefeilen ("Ø") Jaja, sånn kan det gå ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det var vel å ta i litt mye? Holder en knapp på Espen Lind jeg Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa. Espen Lind? Nei han er laaangt utenfor min smak når det gjelder menn. I og med at du dermed får ha Espen i fred, så trenger jeg vel ikke dele Sawyer med deg heller 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 du kan se skavlan om igjen på nett-tv! Får det ikke til på denne gamle laptopen, gitt! Forbaska, altså! 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Æsj. jeg som trodde jeg skulle få håne skrivefeilen ("Ø") Jaja, sånn kan det gå ;-) *knis* 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Espen Lind? Nei han er laaangt utenfor min smak når det gjelder menn. I og med at du dermed får ha Espen i fred, så trenger jeg vel ikke dele Sawyer med deg heller Jaggu fikk du en gjerrig dose Sawyer i kveld! Min dypeste medfølelse 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jaggu fikk du en gjerrig dose Sawyer i kveld! Min dypeste medfølelse Takker for medfølelsen. Ja de var gjerrige med meg ikveld. Men, til gjengjeld var det en finfin scene, da. Med et par riktig så sexy blikk, laidback og rå posering, og en anelse kropp i tillegg. Så jeg er ikke så aller verst fornøyd, selv om jeg gjerne skulle hatt flere scener med The Man. 0 Siter
Gjest blaeærgh Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 En smuuuuule kommersiell? Intet kounstnerisk talent, ingen orginalitet, plagiat av tidligere artisters arbeide, halvgod stemme, blder som er gode pga Photoshop, et konstruert konsept. 0 Siter
favn Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Flate hundeøyne, fløyel og heismusikk? Uffda. 0 Siter
flisa Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 :-D - det der var en ny en! (for meg) - sånn musikk er herlig å kjøre på full guffe i bilen i vårløsinga! 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 :-D - det der var en ny en! (for meg) - sånn musikk er herlig å kjøre på full guffe i bilen i vårløsinga! Ja, ikke sant? Jeg har vært sånn der can can danser bak rattet i hele dag - rett og slett litt trafikkfarlig, det her 0 Siter
Gjest Mrs Bublè Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Flate hundeøyne, fløyel og heismusikk? Uffda. Heismusikk med stil, gad vite. Sizzling hot daddy! Rrroar... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.