Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest amparro
Skrevet

Han er bare helt nyyyydelig, skjønn og sexy! Jeg fallt pladask når han snakket om "det orgasme greiene" på Skavlan :-))) Stemmen er jo også bare nydelig. Den cd'n skal jeg ha!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• sheba

1

• Babooba

1

• Kizza1365380506

1

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Han er så rå på scenen - jeg så ham hos Skavlan for et par uker siden. La deg ikke lure av den gutteaktige skikkelsen. Han her er Mann. Men ja, litt klisseklass musikk innimellom. Hjelper å spe på med litt rødvin eller noe annet godt.

:)

Jeg foretrekker Brian Johnson og Jimmy Barnes... Har du forresten hørt noen av dem?

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Jeg foretrekker Brian Johnson og Jimmy Barnes... Har du forresten hørt noen av dem?

Nei, det har jeg sannelig ikke...

*googler de navngitte*

Gjest Flystripa
Skrevet

Det var vel å ta i litt mye?

Holder en knapp på Espen Lind jeg :) Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa.

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Litt blubbete fyr, men jeg fikk skikkelig sansen for ham etter at han var gjest hos Skavland og sang så vakkert. Sjarmerende var han også, veldig! Særlig når han fortalte hvor mye han hadde lært av seksualundervisning av å lese Cosmo... ;)

Jøss! Du husker godt! Husker ikke helt hva han sa jeg, men det har kanskje litt med at jeg var så trollbundet av lyden av stemmen hans - ordene spilte liksom ingen rolle ;)

Men, ja, ikke sant han er sjarmerende? Sukk og stønn!

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Han er bare helt nyyyydelig, skjønn og sexy! Jeg fallt pladask når han snakket om "det orgasme greiene" på Skavlan :-))) Stemmen er jo også bare nydelig. Den cd'n skal jeg ha!!!!!!!!!!!

Å, dette må du friske litt opp for meg: Hva var det han sa, helt nøyaktig?

Annonse

Gjest engel 49+
Skrevet

Holder en knapp på Espen Lind jeg :) Nydelig stemme - spesielt bra i duetten med vestlandslefsa.

espen lind -- herregud!

Gjest engel 49+
Skrevet

Å, dette må du friske litt opp for meg: Hva var det han sa, helt nøyaktig?

du kan se skavlan om igjen på nett-tv!

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Espen Lind er ikke helt mi greie, dog jeg digger den gode, gamle Baby you´re so cool, og selvsagt også litt svak for When Susannah Cries.

Skrevet

Æsj. jeg som trodde jeg skulle få håne skrivefeilen ("Ø")

Jaja, sånn kan det gå ;-)

Skrevet

Espen Lind?

Nei han er laaangt utenfor min smak når det gjelder menn.

I og med at du dermed får ha Espen i fred, så trenger jeg vel ikke dele Sawyer med deg heller ;)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

du kan se skavlan om igjen på nett-tv!

Får det ikke til på denne gamle laptopen, gitt! Forbaska, altså!

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Æsj. jeg som trodde jeg skulle få håne skrivefeilen ("Ø")

Jaja, sånn kan det gå ;-)

*knis*

Annonse

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Espen Lind?

Nei han er laaangt utenfor min smak når det gjelder menn.

I og med at du dermed får ha Espen i fred, så trenger jeg vel ikke dele Sawyer med deg heller ;)

Jaggu fikk du en gjerrig dose Sawyer i kveld! Min dypeste medfølelse :)

Skrevet

Jaggu fikk du en gjerrig dose Sawyer i kveld! Min dypeste medfølelse :)

Takker for medfølelsen. ;)

Ja de var gjerrige med meg ikveld. Men, til gjengjeld var det en finfin scene, da. Med et par riktig så sexy blikk, laidback og rå posering, og en anelse kropp i tillegg.

Så jeg er ikke så aller verst fornøyd, selv om jeg gjerne skulle hatt flere scener med The Man.

;)

Gjest blaeærgh
Skrevet

En smuuuuule kommersiell? Intet kounstnerisk talent, ingen orginalitet, plagiat av tidligere artisters arbeide, halvgod stemme, blder som er gode pga Photoshop, et konstruert konsept.

Skrevet

:-D - det der var en ny en! (for meg) - sånn musikk er herlig å kjøre på full guffe i bilen i vårløsinga! :)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

:-D - det der var en ny en! (for meg) - sånn musikk er herlig å kjøre på full guffe i bilen i vårløsinga! :)

Ja, ikke sant?

Jeg har vært sånn der can can danser bak rattet i hele dag - rett og slett litt trafikkfarlig, det her :)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Flate hundeøyne, fløyel og heismusikk? Uffda.

Heismusikk med stil, gad vite. Sizzling hot daddy!

Rrroar...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...