Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

En smuuuuule kommersiell? Intet kounstnerisk talent, ingen orginalitet, plagiat av tidligere artisters arbeide, halvgod stemme, blder som er gode pga Photoshop, et konstruert konsept.

Det var ikke bildene jeg tente på, men stemmen. Og den vanvittige utstrålingen, som sjarmerte buksene av både programleder og de andre gjestene da han var på besøk hos Skavlan for noen uker siden.

Halvgod stemme? Laaaaangt ifra. Du må visst høre en gang til.

Ikke trenger det alltid å være så jækla originalt heller, synes jeg. Originalt er ikke synonymt med kvalitet...

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• sheba

1

• Babooba

1

• Kizza1365380506

1

Gjest blaeærgh
Skrevet

Det var ikke bildene jeg tente på, men stemmen. Og den vanvittige utstrålingen, som sjarmerte buksene av både programleder og de andre gjestene da han var på besøk hos Skavlan for noen uker siden.

Halvgod stemme? Laaaaangt ifra. Du må visst høre en gang til.

Ikke trenger det alltid å være så jækla originalt heller, synes jeg. Originalt er ikke synonymt med kvalitet...

Jeg så ham på Skavlan. Han virket litt enkel, og stemmen er ikke mer enn halvgod. For meg er originalitet et poeng så lenge man velger å synge sanger som andre har gjort før. Han her er en uinteressant bobble.

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

Jeg så ham på Skavlan. Han virket litt enkel, og stemmen er ikke mer enn halvgod. For meg er originalitet et poeng så lenge man velger å synge sanger som andre har gjort før. Han her er en uinteressant bobble.

På plate nr 2, har han sneket inn en selvskreven låt, "Home", som er intet mindre enn en av de beste på hele plata.

Dette med originalitet, vel jeg synes stemmen hans er såpass "egen" at han setter sitt personlige preg på låtene bare ved å synge dem. Og så er det noe med at norske kjøttkaker er best med brun saus, ertestuing og potitt, - uansett hvem som lager det. Jeg er veldig glad for at ikke alt på død og liv må oppfinnes på nytt for at det skal være liv laga. Koser meg glugg med musikken, jeg, og nekter å tro at du har hørt godt nok etter, du som kaller stemmen halvgod.

Gjest blaeærgh
Skrevet

På plate nr 2, har han sneket inn en selvskreven låt, "Home", som er intet mindre enn en av de beste på hele plata.

Dette med originalitet, vel jeg synes stemmen hans er såpass "egen" at han setter sitt personlige preg på låtene bare ved å synge dem. Og så er det noe med at norske kjøttkaker er best med brun saus, ertestuing og potitt, - uansett hvem som lager det. Jeg er veldig glad for at ikke alt på død og liv må oppfinnes på nytt for at det skal være liv laga. Koser meg glugg med musikken, jeg, og nekter å tro at du har hørt godt nok etter, du som kaller stemmen halvgod.

Jeg tror egentlig vi er enige. Jeg synes også han er kjøttkaker med brun saus, ertestuing og potitt. :)

Gjest Mrs Bublè
Skrevet

*Gjesp*

Pøh!

Du har bare ikke hørt godt nok etter, du. "Feeling Good" - finnes ikke bedre måte å starte dagen på!

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...