Gå til innhold

MSN igjen...er det nede hos alle, eller bare noen steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke logget på.

Og ja, jeg har spurt om det før, men jeg bare må vite om det bare er hos meg, eller om det gjelder flere.

Får dere logget på nå, eller er det noe krøll med MSN ikveld igjen? Jeg var inne der tidligere i dag.

Skrevet

Jeg har vært på inntil for noen minutter siden. Plutselig datt alle ut, og så var jeg avlogget selv også plutselig.

Noe muffens, ja...

Skrevet

Jeg har vært på inntil for noen minutter siden. Plutselig datt alle ut, og så var jeg avlogget selv også plutselig.

Noe muffens, ja...

Hm, da er det nok noe på selve msn, da.

Bra det ikke bare var jeg som ble nektet adgang, hehe. :)

Mary Poppins
Skrevet

Det funker hos meg men plutselig er det bare 1 pålogget, for 10 min siden var 12 pålogget.. merkelig..

Skrevet

Jeg var der, men nå er jeg jaggu kasta ut!

Da er det nok noe med msn.

Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser*

;)

Skrevet

Ikke jeg heller :-(

Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser*

;)

Skrevet

og der ramlet jeg ut også....

;)

Skrevet

;)

Dæsken! Og fotball på teven og alt!

Skrevet

Da må det bli ranglere da (timekillers).

Njæ, jeg venter heller på msn jeg. :)

Skrevet

Fotball?

Jeg håper virkelig at Lost kommer likevel...

*løper og sjekker*

Vi ikke gå glipp av Sawyer!

Skrevet

...og puster lettet ut.

TvNorge sender Lost.

*s*

;)

Skrevet

Njæ, jeg venter heller på msn jeg. :)

Ja, der var det nesten helt dødt!

Gjest dina2
Skrevet

får ikke logget meg på jeg heller, venter til litt over halv ti når hele landet følger med på lost, kanskje det blir lettere da:)

Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra?

Elisabeth1365380359
Skrevet

Nå skal det fungere igjen!

Skrevet

får ikke logget meg på jeg heller, venter til litt over halv ti når hele landet følger med på lost, kanskje det blir lettere da:)

Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra?

"Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra? "

Det kan jeg si med et ord: Sawyer!

Han er verdt å se hver eneste episode for, uansett om en liker serien eller ikke.

;)

Skrevet

Nå skal det fungere igjen!

Hurra!

Da prøver jeg etter at Lost er ferdig. (evt. i pausen;) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...