amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Får ikke logget på. Og ja, jeg har spurt om det før, men jeg bare må vite om det bare er hos meg, eller om det gjelder flere. Får dere logget på nå, eller er det noe krøll med MSN ikveld igjen? Jeg var inne der tidligere i dag. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har vært på inntil for noen minutter siden. Plutselig datt alle ut, og så var jeg avlogget selv også plutselig. Noe muffens, ja... 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Jeg har vært på inntil for noen minutter siden. Plutselig datt alle ut, og så var jeg avlogget selv også plutselig. Noe muffens, ja... Hm, da er det nok noe på selve msn, da. Bra det ikke bare var jeg som ble nektet adgang, hehe. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det funker hos meg men plutselig er det bare 1 pålogget, for 10 min siden var 12 pålogget.. merkelig.. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Jeg var der, men nå er jeg jaggu kasta ut! Da er det nok noe med msn. Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser* 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Ikke jeg heller :-( Da er det nok noe med msn. Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser* 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 og der ramlet jeg ut også.... Da er det nok noe med msn. Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser* 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Da er det nok noe med msn. Jeg har akkurat fått koblet meg opp igjen etter at kontaktene var tatt ut pga. siste malingsstrøk i gangen...og så virker ikke msn *stønn og abstinenser* Dæsken! Og fotball på teven og alt! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Da må det bli ranglere da (timekillers). Njæ, jeg venter heller på msn jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Dæsken! Og fotball på teven og alt! Fotball? Jeg håper virkelig at Lost kommer likevel... *løper og sjekker* Vi ikke gå glipp av Sawyer! 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Dæsken! Og fotball på teven og alt! ...og puster lettet ut. TvNorge sender Lost. *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Njæ, jeg venter heller på msn jeg. Ja, der var det nesten helt dødt! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 får ikke logget meg på jeg heller, venter til litt over halv ti når hele landet følger med på lost, kanskje det blir lettere da:) Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 får ikke logget meg på jeg heller, venter til litt over halv ti når hele landet følger med på lost, kanskje det blir lettere da:) Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra? "Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra? " Det kan jeg si med et ord: Sawyer! Han er verdt å se hver eneste episode for, uansett om en liker serien eller ikke. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Nå skal det fungere igjen! Hurra! Da prøver jeg etter at Lost er ferdig. (evt. i pausen;) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.