Line Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Så glad jeg ble for å høre at det ikke er bare her! Pc'n min har usedvanlige trege perioder for tida, men kan hende det har noe med linja å gjøre?! Lenge leve Bluecom... not 0 Siter
cecily Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 "Har aldri sett en eneste episode av lost, hva er det som er så bra? " Det kan jeg si med et ord: Sawyer! Han er verdt å se hver eneste episode for, uansett om en liker serien eller ikke. *fnyse* 0 Siter
cecily Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hurra! Da prøver jeg etter at Lost er ferdig. (evt. i pausen;) ) Kommer IKKE inn. *buhu* 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Kommer IKKE inn. *buhu* Kommer du ikke inn nå heller, cecily? Jeg lurte forresten på hvor det ble av deg ikveld. Tok du første turn med av-doling? Må ikke begynne med det allerede nå, vi savner deg da vettu 0 Siter
cecily Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Kommer du ikke inn nå heller, cecily? Jeg lurte forresten på hvor det ble av deg ikveld. Tok du første turn med av-doling? Må ikke begynne med det allerede nå, vi savner deg da vettu *sjarmert* Jeg har vært en travel ung frue i hele dag. En veldig travel ung frue. Fruen er nå utslitt og særdeles imponert av seg selv. 0 Siter
cecily Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Kommer du ikke inn nå heller, cecily? Jeg lurte forresten på hvor det ble av deg ikveld. Tok du første turn med av-doling? Må ikke begynne med det allerede nå, vi savner deg da vettu Kommer du inn? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 *sjarmert* Jeg har vært en travel ung frue i hele dag. En veldig travel ung frue. Fruen er nå utslitt og særdeles imponert av seg selv. hehe, flink frue. *klappe cecily på hodet* 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Kommer du inn? Jeg gikk og la meg, begynte å få hodepine så jeg orket ikke å sitte her så lenge. Kommer inn en annen kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.