Gå til innhold

FU : Mannfolk med stor M

Anbefalte innlegg

Gjest big M
Skrevet

Hva avgjør om en mann er Mannfolk med stor M?

Fortsetter under...

Skrevet

Verktøy og at han kan bruke det! (snakker om hammer og sag og den type verktøy altså!)

og om han tør å felle en tåre i blant syns jeg det er litt tøft og jeg da.....

Gjest engel 49+
Skrevet

Pålitelig med stor P.

Hjerte med stor H. Elsker med stor E. Klok.

og alt det andre kjæresten min er/har....

:)

Gjest tv tittern
Skrevet

Falt pladask for Mike i BB-huset jeg .....

Synd at hans kriminelle bakgrunn "ødela for meg"

Gjest liker ikke menn som briefer
Skrevet

Æsj, han var ekkel! "Se på meg, da, se hvor stor og sterk og deilig jeg er..."

Yuk!

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Æsj, han var ekkel! "Se på meg, da, se hvor stor og sterk og deilig jeg er..."

Yuk!

Enig med deg. Usj..han ble litt for mye, for å si det sånn.

Gjest baremei
Skrevet

Enig med Flystripa nedenfor her: definitivt hodet! Først og fremst det som er inni, men det skader ikke om han har noen krøllete lokker på toppen, og gjerne et par briller på nesen:)

Gjest baremei
Skrevet

Fysj, deltakelse i BB (eller tilsvarende), ville ABSOLUTT ikke fått meg til å falle pladask, det er i hvert fall sikkert!!

Gjest liker ikke menn som briefer
Skrevet

Enig med deg. Usj..han ble litt for mye, for å si det sånn.

Jeg følger ikke med på Big B, men jeg tittet innom i dag før Lost. Holdt på å kaste opp da han demonstrativt smurte inn tissen sin med lotion.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg følger ikke med på Big B, men jeg tittet innom i dag før Lost. Holdt på å kaste opp da han demonstrativt smurte inn tissen sin med lotion.

Han var vel bare med i dagens program,(tror jeg) så man trenger ikke å følge med. Hehe =)

Gjest malun
Skrevet

Fysj, deltakelse i BB (eller tilsvarende), ville ABSOLUTT ikke fått meg til å falle pladask, det er i hvert fall sikkert!!

Nei, det er diskvalifiserende i utgangspunktet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tæl og pågangsmot.

Jeg hadde ikke orket en som surrer med livet sitt og ikke vet hva han vil.Han må evne til å ordne opp når han møter motstand og problemer. Ikke bare sutre og klage, uten å gjøre noe med det.Han må være interesant å diskutere med. En jeg kan lære litt av. Vanskelig å forklare, men han må ikke være kjedelig.

Han må være snill, men ikke dumsnill.

Det ser ut som det ikke er populært å nevne noe om utseendet her, men jeg sier det rett ut. Han må være kjekk. Jeg skal da for guds skyld ligge med han, og da kan han ikke være stygg.

Men de skal ikke være for opptatt av utseendet sitt. Sånn oppblåsbare muskelbunter, kan jeg lett greie meg uten.

Sånn passe velproposjonert er tingen.

Jeg tror jeg har har en mann med ganske stor M.

Han har mange av de kvalitetene jeg liker.

Men han har ikke alt (Er nok ingen som har det), og jeg sliter litt med egoet hans.

Ambisjonene er litt for store, albuene litt for spisse, og selvtilliten litt for høy.

Hvis jeg bare hadde greid å slipe han litt, så hadde jeg hatt mannen med stor M.

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Nei han er vel så langt fra min type som det går ann å komme..

Gjest blæergh
Skrevet

En som ikke oppfatter seg selv som et offer for alt det "onde" i verden:

- mora si

- faren sin

- kona/ekskona

- kvinnelige sjefer

- alle kvinner med omløp i toppen

- enhver forkjølelse eller passerende influensa

- sjefen

- samfunnets normer

osvosvosvosv

Skrevet

Er det han muskelklysa som er kasta ut? *Kvalm*

Han ville jeg kun tatt i med ildtang. Som andre her sier - bare det å være med i et realityprogram er diskvalifiserende fra å være mann med stor M.

skorpionfisken
Skrevet

Pålitelig med stor P.

Hjerte med stor H. Elsker med stor E. Klok.

og alt det andre kjæresten min er/har....

:)

Åja, pålitelig med stor P. Stor P fikk mine tanker inn på et annet spor...

Unnskyld, kunne ikke dy meg på morran...

Gjest engel 49+
Skrevet

Åja, pålitelig med stor P. Stor P fikk mine tanker inn på et annet spor...

Unnskyld, kunne ikke dy meg på morran...

nei, jeg måtte jo åpne for assosiasjoner for å muntre opp også....

hehe...

Skrevet

Er det noe å lure på? Stor k.k! så klart!

Kødda!

Nei... han må først og fremst være intelligent, dyp- og bredspektret, sparre i heftige diskusjoner, utvide egen og andres kunnskap, la seg engasjere mot urettferdighet og stå for sine meninger. Gode velutviklede innslag av håndverker- og økonomigener er veldig bra.

Jeg må også vite at når katastrofen kommer, er det han som ordner opp og beskytter oss i bushen.

Annet must og snacks er selvironi og selvinnsikt, omsorgsevne- og glede, han må kysse og kline veldig bra, le rått, holde meg med fantastiske armer og ta meg når det passer. Kjekk og sexy? Klart det.

Ellers hadde signaturen blæergh bra ting på hjertet. Jeg har til gode å møte sutrete mannfolk IRL, i hvert fall på tett hold, men de finnes - på dol. Uff og uff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...