Gå til innhold

Fjord Champion

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dårlig på å søke på nett, og google var ikke til noe særlig hjelp, så da kommer jeg selvsagt løpende hit...

hvordan i helsikke skal jeg klare å finne Sjøforklaringen i Fjord Champion saken? Denne er jo offentliggjort, så da ligger den vel på nett?

hjelp en gammel, men for tiden lite tilstedeværende doler...

Fortsetter under...

Skrevet

Den var ikke helt enkel. Domsdokumenter er også noe "herk" å finne. Mulig sjøforklaringer er like bortgjemt.

Men er det ikke litt kort tid siden Fjord Champion? Konklusjonen etter en sjøforklaring kommer ofte etter en tid.

Skrevet

Den var ikke helt enkel. Domsdokumenter er også noe "herk" å finne. Mulig sjøforklaringer er like bortgjemt.

Men er det ikke litt kort tid siden Fjord Champion? Konklusjonen etter en sjøforklaring kommer ofte etter en tid.

du har et poeng, med saken er avsluttet, var bare litt nysgjerrig på hva som ble sagt, forklaringer, bortforklaringer, etc...

men jeg har sjeldent eller aldri slitt så mye med å finne noe på nett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...