Gå til innhold

Lapping av gris

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig lei meg
Skrevet

Jeg var så uheldig å knuse sparegrisen til samboeren min. Denne har stor sentimental verdi for han og han ble veldig lei seg.

Det er ca 8 biter på ca 2X3 cm hver. Jeg kunne limt grisen selv, men er redd det blir skjevt eller ikke vil holde (grisen er i daglig bruk). Finst det noen som kan lime denne grisen profosjonelt?

Fortsetter under...

Gjest tionne
Skrevet

He he he... Sorry ass, men dette fikk meg til å fnise ganske bra... "Lapping av gris", he he he he... (beklager!:o) )

Skrevet

Du får be samboeren din innse at det kun er en gris du har knust, verre om det var hjertet hans som skulle lappes sammen!

Gjest Veldig lei meg
Skrevet

Du får be samboeren din innse at det kun er en gris du har knust, verre om det var hjertet hans som skulle lappes sammen!

Hadde det vært så enkelt så. Grisen er nemmelig det eneste han har igjen av minne fra foreldrene. Han og faren hadde en eller annen greie med den grisen da han var liten. Derfor er ikke grisen bare en gris, men det kjæreste han eier. Så klarte jeg selvfølgelig å knuse den, eller ene side av hodet på grien..

Gjest malun
Skrevet

Hadde det vært så enkelt så. Grisen er nemmelig det eneste han har igjen av minne fra foreldrene. Han og faren hadde en eller annen greie med den grisen da han var liten. Derfor er ikke grisen bare en gris, men det kjæreste han eier. Så klarte jeg selvfølgelig å knuse den, eller ene side av hodet på grien..

Da får dere lappe den pent sammen, begge to.

Deretter får du forklare ham at grisen fremdeles er et minne etter foreldrene, men at nå er den litt forandret - akkurat som minner og erfaringer endrer seg i løpet av et liv.

Nå er det enda ett minne knyttet til grisen, nemlig minnet om deg og da dere møysommelig lappet den sammen.

En sammenlappet gris kan være et minst like kostbart minne som en hel. ;o)

Skrevet

Du får ta en ringerunde og høre om noen kan fikse den for deg.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har to malerier etter mine besteforeldre, og hadde noen ødelagt dem, ville jeg blitt både rasende og lei meg. Det er det eneste jeg har etter dem.

Annonse

Gjest engel 49+
Skrevet

He he he... Sorry ass, men dette fikk meg til å fnise ganske bra... "Lapping av gris", he he he he... (beklager!:o) )

*lol*..slenger meg på jeg også.... av og til kan man lure på om man blir utnyttet her inne...hva biter folk på liksom.

Men i dette tilfellet var det kanskje bare en meget uheldig overskrift. Malun hadde iallfall et fint tips

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...