Gå til innhold

Har vært hos konsultasjon nå!

Anbefalte innlegg

Gjest meme88

I dag var jeg til konsultasjon for brystforstørring.. jeg har så og si ikke bryst i det hele tatt..

Det var litt skremmende å være der, og gruer meg nå litt til operasjon..

Men..dette var ikke helt klinikken jeg ville til da..men er ikke så ofte i oslo (bor i nord-norge), og jeg fikk bare time der..

fikk vite at jeg har altfor lite brystvev til å legge inn noe særlig.. De sa jeg kunne legge 230 inn, under muskelen.. prøvde en BH med denne størrelsen, men syntes d var så vanskelig å se ...

Er dette lite? har sett på svenske sider der jenter som også er helt flate, har fått lagt inn opptil 300.....

Noen som kan si meg om dette er lite? Og høres dette fornuftig ut..?

er d forskjell på hvor mye de vil legge inn fra klinikk til klinikk?

hadde så veldig lyst å kunne fylle en B-cup, men med 230, sa han at jeg ville få en liiiten b-cup eller stor a..

Ble litt skuffa jeg..

noen som har vært helt flate her, og få lagt inn så mye? eller mer?

ble d bra?

Håper sånn at noen kan svare meg..er så usikker nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179298-har-v%C3%A6rt-hos-konsultasjon-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg fikk lagt inn 325ml. Hadde liten A fra før, så litt pupper hadde jeg jo.

Resultatet er ca. str. C. (Må si ca. ettersom jeg har en BH i B som passer, en i C som passer og en i C som er litt liten....)

Jeg synes fortsatt at dette er litt stort for meg, men det kommer jo veldig an på hvordan resten av kroppen er. Dersom du er veldig tynn vil det se veldig unaturlig ut med store pupper.

Vet også at mange som ønsker stoooore må gå gjennom flere operasjoner. Da tøyer de vevet litt for hver gang. Men det er jo ikke akkurat noen drømmesituasjon da....

Annonse

Gjest kovac...

Jeg fikk lagt inn 275 og det ble en stor B-cup men jeg har lagt inn over muskelen. Jeg vet ikke om det har noe å si

Er du fornøyd med resultatet? Var det collosseum i Stavanger?

Jeg har også lysst til å ta den operasjonen, men har sett så mange stygge etterbilder av damer som har fått lagt inn silicon, at jeg vet ikke om jeg tør. Syns at det ser så unaturlig ut på mange.

Har vært på konsultasjon også, og da anbefalte han 275-300. syns dette hørtes mye ut jeg. Vil absolutt ikke ha store unaturlige pupper. Bare pupper som er store nok til å passe i en vanlig bh, slik at jeg ikke må fylle opp med innlegg:-( En vanlig eller stor B hadde vært mer enn nok for meg.

Jeg har også lysst til å ta den operasjonen, men har sett så mange stygge etterbilder av damer som har fått lagt inn silicon, at jeg vet ikke om jeg tør. Syns at det ser så unaturlig ut på mange.

Har vært på konsultasjon også, og da anbefalte han 275-300. syns dette hørtes mye ut jeg. Vil absolutt ikke ha store unaturlige pupper. Bare pupper som er store nok til å passe i en vanlig bh, slik at jeg ikke må fylle opp med innlegg:-( En vanlig eller stor B hadde vært mer enn nok for meg.

Jeg er kjempefornøyd med resultatet jeg. Har tre venninner som har tatt på samme sted og alle er fornøyde.

LOL, de morsomme er at vi har helt like pupper alle sammen, samme størrelse også enda vi har puttet inn forskjellig mengde silikon. Stor B, liten C

Det var i Oslo

Takk for svar. Kan jeg spørre hvor stor du er i utgangspunktet? Hvor høy du er og hvor mye du veier? Hvor store pupper du hadde før operasjonen (cup)? Bare slik at jeg kan sammeligne litt med meg selv.

Jeg er 1,71 m. Og så veide jeg 46 kg den gangen. Nå veier jeg 58 kg da. Jeg hadde nesten ingen ting, A cup var altfor stort.

Gjest kovac...

Jeg er 1,71 m. Og så veide jeg 46 kg den gangen. Nå veier jeg 58 kg da. Jeg hadde nesten ingen ting, A cup var altfor stort.

Da høres du omtrent ut som meg. Jeg er litt tyngre, veier ca. 51. Det verste jeg vet er å kjøpe bh. Jeg finner aldri noen som passer. Dersom jeg er heldig så kan jeg etter å ha prøvd det meste av bh finne en push up bh med masse innlegg som faktisk kan brukes. Uff...det er så fortvilet:-(

Da høres du omtrent ut som meg. Jeg er litt tyngre, veier ca. 51. Det verste jeg vet er å kjøpe bh. Jeg finner aldri noen som passer. Dersom jeg er heldig så kan jeg etter å ha prøvd det meste av bh finne en push up bh med masse innlegg som faktisk kan brukes. Uff...det er så fortvilet:-(

Jeg følte meg helt jævli jeg. Som en strek, ikke rumpe ikke pupper osv.

Jeg angrer i hvert fall ikke et øyeblikk

Annonse

Gjest kovac...

Jeg følte meg helt jævli jeg. Som en strek, ikke rumpe ikke pupper osv.

Jeg angrer i hvert fall ikke et øyeblikk

Tror kanskje jeg må vurdere operasjon litt mer. Men er så redd for å miste følelsen i brystene. Har fått utført full bukplastikk og har veldig lite følelse på store deler av magen.

Må vel spare litt penger også før det kan bli aktuellt med brystoperasjon:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...