Gå til innhold

Efexor ut av kroppen


Gjest dette er kjedelig

Anbefalte innlegg

Gjest dette er kjedelig

Det er ca 1 år siden jeg sluttet med Efexor,(tidligere brukt Cipramil, fontex, alle medsiner tilsammen i ca 3 år). Ennå kan jeg iblant kjenne "svissje fornemmelser" i ørene som jeg også kjente ved nedtrappingen.

I tillegg er ikke orgasmefølelsen den samme som jeg husker fra før jeg begynte med medisinen... Den er omtrent den samme nå som da jeg brukte medisinen...

Det er heller ikke så lett å få ereksjon og holde på denne som tidligere.

Jeg lurer på om noen andre sliter med senvirkninger etter og ha sluttet med denne type medisiner og om det er "normalt" at det skal ta så lang tid for å få medisinen "ut av kroppen".

Hva kan jeg forvente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke den eneste

Efexor og andre AD kan ha mange negative langvarige ettervirkninger.

Dessverre blir dette nærmest fornektet av leger og legemiddelindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dette er kjedelig

Efexor er ute av kroppen etter mindre enn en uke.

En ting er at Efexor er ute av kroppen etter en uke, men kan det være noen sammenheng det at jeg før dette har brukt

cipramil og fontex?

jeg kan ikke forstå at det er noen annen sammenheng... enn at det er pga AD at jeg fortsatt har disse "plagene".

Jeg har fungert helt ok før jeg begynte på disse medisinene.

Kan jeg gjøre noe annet enn å ta tiden til hjelp og heller håpe at det vil "gå seg til" på sikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har brukt Efexor

En ting er at Efexor er ute av kroppen etter en uke, men kan det være noen sammenheng det at jeg før dette har brukt

cipramil og fontex?

jeg kan ikke forstå at det er noen annen sammenheng... enn at det er pga AD at jeg fortsatt har disse "plagene".

Jeg har fungert helt ok før jeg begynte på disse medisinene.

Kan jeg gjøre noe annet enn å ta tiden til hjelp og heller håpe at det vil "gå seg til" på sikt?

For meg hang plagene i i over ett år. Første gangen jeg prøvde å slutte, sa legen bare at det var min opprinnelige lidelse som kom tilbake. Det var bare det at slike plager hadde jeg ikke FØR Efexorbruk. Mannet meg opp til å prøve å slutte igjen, og det var virkelig ille, men ble bedre måned for måned. Men jeg holdt på godt og vel et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...