Gå til innhold

lang natt ja


gunter

Anbefalte innlegg

Hei!

Skrev et innlegg som havnet helt feil langt der nede.

Lurer bare på om denne natta aldri tar slutt.

Har angst, så vondt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Nytter ikke å sove, går oppe, har lyst til å rope, men da kan jo noen tro jeg er gal......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ring mental helse. :)

det hjelper å ha noen å snakke med.

Sender deg noen tanker jeg.

mvh

Takk skal du ha!

Og for godt råd, har foresten aldri forsøkt å ringe dem.

Jeg blir litt sånn at jeg tror alle er imot meg når jeg har angst,er livredd for å bli avvist.

Men vet jo at sjansen for dette er liten da, egentlig. Føler meg bare så skvetten og sårbar.

Takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det gjør vondt å lese om hvordan du har det - og grunnen til at jeg kan føle med deg er fordi jeg har gått igjennom et helvete selv.

Fakta om deg er at du sliter med angst. Men sannheten om deg er at du er skapt av Gud, en perfekt skapning, og Gud lengter etter deg! Han vet om alt, og han gråter over din smerte. Han lengter etter å få gjøre deg hel og fri. Han venter på at du skal rope til ham. Og han venter på at du skal ta imot hans gave, som er Jesus Kristus. Jesus Kristus døde for at du skulle slippe å være bundet av mørkets makt. Det er så mange mennesker som er bundet av mørkets makt, jeg har selv vært det. Men jeg er et levende vitne på at Jesus er en realitet. Han står ved hjertedøra di og banker, men du må velge å åpne opp. Jesus er veien, sannheten og livet.

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å tro dette, men jeg skal be for deg at du skal klare å åpne hjerte ditt for det. det er så mange andre "tilbud" som florerer i samfunnet, yoga, mediatasjon, healing osv. tro meg, jeg har prøvd alt, men ingenting har gitt meg svar! mennesker faller aldri til ro før de kommer tilbake til sin skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svikt

Takk skal du ha!

Og for godt råd, har foresten aldri forsøkt å ringe dem.

Jeg blir litt sånn at jeg tror alle er imot meg når jeg har angst,er livredd for å bli avvist.

Men vet jo at sjansen for dette er liten da, egentlig. Føler meg bare så skvetten og sårbar.

Takk for støtten!

opplevde at mental helse nektet å snakke med meg da jeg fortalte at jeg hadde fått en pf diagnose. var fortvilet over diagnosen og de dømte meg etter kun den og nektet snakke med meg. fuck mental helse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...