Gjest SvenO Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103539 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Han har vel i grunnen ordnet seg bra, gamlingen. Egen hjelpepleier med tiden og allting. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Leste et sted at de fikk 200 000 kr hver for å la Se&Hør ha enerett til bryllupsreportasjen.... Say no more!!! 0 Siter
noami Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Han har vel i grunnen ordnet seg bra, gamlingen. Egen hjelpepleier med tiden og allting. ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Leste et sted at de fikk 200 000 kr hver for å la Se&Hør ha enerett til bryllupsreportasjen.... Say no more!!! Da fikk de pengene etter bryllupet skjønner jeg for de hadde ikke råd til gifteringer. De kjøpte visst noe billig rammel har jeg hørt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Leste et sted at de fikk 200 000 kr hver for å la Se&Hør ha enerett til bryllupsreportasjen.... Say no more!!! Det tror jeg ikke noe på. Riktignok er Se og Hør villige til å betale for gode saker, men jeg tipper at Sven O & co selger seg for en LANGT lavere sum enn som så. 20.000 pr person høres mye riktigere ut. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Han har vel i grunnen ordnet seg bra, gamlingen. Egen hjelpepleier med tiden og allting. ;o) Hehe - du får sagt det! 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det tror jeg ikke noe på. Riktignok er Se og Hør villige til å betale for gode saker, men jeg tipper at Sven O & co selger seg for en LANGT lavere sum enn som så. 20.000 pr person høres mye riktigere ut. jeg leste det i en eller annen nettavis, men i denne linken avbekrefter Nelvik at det er tilfelle. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270026 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 jeg leste det i en eller annen nettavis, men i denne linken avbekrefter Nelvik at det er tilfelle. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270026 Jeg tror Nelvik - simpelthen fordi Se og Hør ikke har vært nødt til å punge ut med store summer for å få gammer'n og burugla hans. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg tror Nelvik - simpelthen fordi Se og Hør ikke har vært nødt til å punge ut med store summer for å få gammer'n og burugla hans. *he he* du sier noe! Tror ikke det skal så innmari mye til for å bestikke den karen der, nei! Han har jo tidligere hatt gratis mobil + fått påspandert noen øl, og hvis han har fått noe mer, skulle det ikke forundre meg om det var bare småbeløp... Men HUN kan da tydeligvis ikke være stort bedre. Jeg har generelt lite tro på "kjærlighetsforhold" med store aldersforskjeller, selv om de nok kan forekomme. I mange tilfeller er den eldre mannen rik og mektig, men det kan man jo ikke si her. Muligheten av å komme i S&H, på TV og i aviser samt få en gratis Thailand-ferie er tydeligvis "nok"? Eller er hun så dum at hun nå tror at hun kommer på middag på slottet??? 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 *he he* du sier noe! Tror ikke det skal så innmari mye til for å bestikke den karen der, nei! Han har jo tidligere hatt gratis mobil + fått påspandert noen øl, og hvis han har fått noe mer, skulle det ikke forundre meg om det var bare småbeløp... Men HUN kan da tydeligvis ikke være stort bedre. Jeg har generelt lite tro på "kjærlighetsforhold" med store aldersforskjeller, selv om de nok kan forekomme. I mange tilfeller er den eldre mannen rik og mektig, men det kan man jo ikke si her. Muligheten av å komme i S&H, på TV og i aviser samt få en gratis Thailand-ferie er tydeligvis "nok"? Eller er hun så dum at hun nå tror at hun kommer på middag på slottet??? Egentlig er det vel mer grunn til å tro at det er ekte kjærlighet når mannen verken er rik eller har høy status? Hvis hun hadde giftet seg med Sean Connery, ville vi ha forstått henne bedre. (Sukk) Men da kunne hun jo vært ute etter penger og et glamorøst liv. Noen vil kanskje si at Renate må være PR-kåt, og at det er forklaringen. Men den PR hun får er så syrlig og har så mye bismak at den vel er mere pinlig enn noe annet. De fleste ser på Sven O. som en tragisk figur, og dette vil smitte over på henne. De framstår også som et ganske tragisk par. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Egentlig er det vel mer grunn til å tro at det er ekte kjærlighet når mannen verken er rik eller har høy status? Hvis hun hadde giftet seg med Sean Connery, ville vi ha forstått henne bedre. (Sukk) Men da kunne hun jo vært ute etter penger og et glamorøst liv. Noen vil kanskje si at Renate må være PR-kåt, og at det er forklaringen. Men den PR hun får er så syrlig og har så mye bismak at den vel er mere pinlig enn noe annet. De fleste ser på Sven O. som en tragisk figur, og dette vil smitte over på henne. De framstår også som et ganske tragisk par. "Egentlig er det vel mer grunn til å tro at det er ekte kjærlighet når mannen verken er rik eller har høy status?" Ja, helt enig i det! :-) Det var ikke "sånn ment"! *S* Det var ment "adskilt" - punkt en - tror ikke at det så ofte ER ekte kjærlighet v stor aldersforskjell - punkt 2 - ofte så er trekkplasteret for den yngre kvinnen at mannen er rik. (F.ek.s Anna Nicole Smith) Helt enig at Renate & Sven O er et tragisk par. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 "Egentlig er det vel mer grunn til å tro at det er ekte kjærlighet når mannen verken er rik eller har høy status?" Ja, helt enig i det! :-) Det var ikke "sånn ment"! *S* Det var ment "adskilt" - punkt en - tror ikke at det så ofte ER ekte kjærlighet v stor aldersforskjell - punkt 2 - ofte så er trekkplasteret for den yngre kvinnen at mannen er rik. (F.ek.s Anna Nicole Smith) Helt enig at Renate & Sven O er et tragisk par. I tillegg var hele bryllupet tragisk, synes jeg. Sputnik er også ganske tragisk. Fru Sputnik skal jeg ikke uttale meg om. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 I tillegg var hele bryllupet tragisk, synes jeg. Sputnik er også ganske tragisk. Fru Sputnik skal jeg ikke uttale meg om. Sputnik skal i hvert fall ha anerkjennelse for å ha funnet opp verdens mest effektive prevensjonsmiddel. Med Sputniktrusa på en eller begge parter, blir det ikke mye aktivitet det kan bli barn av. Egentlig holder det vel bare å tenke på det. *urk* 0 Siter
Gjest skillesjohanna Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Sputnik skal i hvert fall ha anerkjennelse for å ha funnet opp verdens mest effektive prevensjonsmiddel. Med Sputniktrusa på en eller begge parter, blir det ikke mye aktivitet det kan bli barn av. Egentlig holder det vel bare å tenke på det. *urk* Også DEN tupeen. Lurer på om han tar den av om natta ? Og hvis han IKKE tar den av, kan du skjønne hvordan det går an å tenne på noe sånnt ? Men kona ser vel andre kvaliteter, he-he. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Leste et sted at de fikk 200 000 kr hver for å la Se&Hør ha enerett til bryllupsreportasjen.... Say no more!!! I lederartikkelen til redaktøren for to uker siden, sto det at de fikk 10.000 til sammen... Om det stemmer eller ikke, vet jeg ikke 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Også DEN tupeen. Lurer på om han tar den av om natta ? Og hvis han IKKE tar den av, kan du skjønne hvordan det går an å tenne på noe sånnt ? Men kona ser vel andre kvaliteter, he-he. Smaken er som baken - hårete og jævlig. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Smaken er som baken - hårete og jævlig. Men én ting skal han i hvertfall ha, og det er at han er fornøyd med det han har! :-) Husker jeg leste et kort-intervju med ham en gang i en avis, av den typen "like spørsmål som stilles til ulike kjendiser hver uke". Han fikk bl.a. spm om "hvem ville du bedt med ut på middag?", og mens andre kjendiser overgikk hverandre i å være intellektuelle, og svarte alt fra JKF til Che Guevara, så svarte han enkelt og greit "kona mi"! :-) Og på spørsmålet "velg deg et annet yrke", svarte han at han ikke kunne tenke seg å være noe annet enn lastebilsjåfør. Det måtte i såfall være gravemaskinsjåfør. *S* Det står respekt av det, synes jeg! :-) [Men forresten: *lol* til kommentaren om sputnik-trusa som prevensjonsmiddel!!] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.