Nyttårsjenta' Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Trenger gode idéer fra dere. Vi skal ha utdrikkingslag for en kompis. Og, som et moment tenkte vi ha en liten spørrekonkurranse der hun skal svare på en masse spørsmål om sin fremtidige mann og deres forhold. Vi har funnet på en del, men fått litt hjerneteppe akkurat nå... Trenger tips fra dere!! ) 0 Siter
nedtelling Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg arrangerte utdrikningslag for min beste venninne. Jeg hadde videoopptak av hennes fremtidige mann hvor jeg stilte endel spm som venninnen min skulle svare på.. Spm gikk ut på hvor mye de visste om hverandre og hva de feks likte etc. * hva tror du NN liker best ved deg? * hva er din favorittrett? * hva er ditt favoritt reisemål? * + + + + + mange andre spm som jeg ikke kommer på nå.. På utdrikningslaget så tok vi spm for spm og stoppet før han sa svaret.. Vi fikk mang en god latter.. Så graderte jeg ifht antall riktige svar 1-5 riktige = Dere kan IKKE kjenner hverandre i det hele tatt 5-10 Dere er i Bli kjent fasen 10-15 Dere er på god vei til å kjenne hverandre 15-18 OK;.. dere godkjennes.... (noe sånt som dette) !) hva tror du Lykke til 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Jeg arrangerte utdrikningslag for min beste venninne. Jeg hadde videoopptak av hennes fremtidige mann hvor jeg stilte endel spm som venninnen min skulle svare på.. Spm gikk ut på hvor mye de visste om hverandre og hva de feks likte etc. * hva tror du NN liker best ved deg? * hva er din favorittrett? * hva er ditt favoritt reisemål? * + + + + + mange andre spm som jeg ikke kommer på nå.. På utdrikningslaget så tok vi spm for spm og stoppet før han sa svaret.. Vi fikk mang en god latter.. Så graderte jeg ifht antall riktige svar 1-5 riktige = Dere kan IKKE kjenner hverandre i det hele tatt 5-10 Dere er i Bli kjent fasen 10-15 Dere er på god vei til å kjenne hverandre 15-18 OK;.. dere godkjennes.... (noe sånt som dette) !) hva tror du Lykke til MORSOMT!! Vi hadde ikke tenkt på å ta det opp på video - men det var jo en helt genial idé! Takk! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.