Gjest Magica fra tryll Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg skal lage en "fake" innkallelse til gubben, sånn at jeg kan lure han i morra... (1. april vettu) Hehe. Derfor må jeg nesten se åssen en sånn ser ut og jeg finner ingen på nett. Men jeg må forte meg, for han er ikke inne akkurat nå. Han har den typen humor, bare så det er sagt hvis noen synes den er litt drøy. Thanx, hilsen 0 Siter
Spirello Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Å så kult! Tror jeg stjeler ideen din hvis du får noen gode forslag her... : ) Men tror de kommer på egne brevark da. Har aldri blitt innkalt selv, så aner ikke hvordan de ser ut.. *fnis* 0 Siter
flisa Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hvis han heller aldri har sett en sånn - så kan du jo bare finne på en! 0 Siter
Gjest Magica fra tryll Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hvis han heller aldri har sett en sånn - så kan du jo bare finne på en! Desverre, men jeg tror han har sett en sånn før... Ellers hadde han nok ikke gått på den. 0 Siter
soleil Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Kom akkurat på at jeg skal innkalle en til førstegangstjeneste jeg... hehehheheh 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Desverre, men jeg tror han har sett en sånn før... Ellers hadde han nok ikke gått på den. Hvis han har sett en før har han kanskje en liggende i papirene sine? Om du syne det er greit å snok da... 0 Siter
Gjest Magica fra tryll Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Hvis han heller aldri har sett en sånn - så kan du jo bare finne på en! Hahaha. Jeg fikk det til. Det er noe av det mest festlige jeg har gjort! Han så helt stiv i blikket ut da han kom fra posten!!! Jeg dro den skikkelig langt. Han ringte fengselet og mente vi skulle kontakte advokat og greier... Hehe. Men han synes det var skikkelig moro når det ble avslørt, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.