Gjest midlertidig ansatt Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har jobbet som lærer i skolen i mange år i midlertidige stillinger. Har nylig avsluttet studie, som gir meg pedagogisk kompetanse. Endelig kan jeg søke fast stilling! Vikariatet som jeg nå innehar avsluttes 15 mai. Jeg var, ved tiltredelse i jobben (aug 04) forspeilet forlengelse, men pr. nå er det ingenting som tyder på at det skjer. Undrer meg derfor på om jeg har rett til arbeidsledighetstrygd inntil ny jobb dukker opp? Hvordan beregnes trygd?Beregnes trygd ut fra min nårværende stillingsprosent? Jeg har ikke problem med å skaffe meg en jobb. Men nå er jeg lei av midlertidige stillinger og vil inn i en fast stilling, men ikke hvilken som helst stilling.. Og fortrinnsvis bør inntekten også stå i forhold til min nåværende inntekt. Nå angrer jeg på at jeg lot være å søke jobb ved fellesutlysningene, fordi jeg antok at det ville bli en forlenging av mitt nåverende virke. Noen som ha samme erfaring, og derved kan hjelpe med svar på mine spørsmål? 0 Siter
tiliti Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Her er det rimelig mye info: http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=710 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.