lalala1365380457 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Urk, nå gir du meg dårlig samvittighet. *skuler bort på den nådeløse vårsola gjennom vinduene* sola er et mareritt mtp sånt ass! man tror man har det sånn gansk ok, så kommer besøk, så kommer sola frem..så får man lyst til å gjemme seg, hehe 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det er nettopp det jeg ikke er - og derfor får jeg litt kvaler. Burde ha...skulle ha...men så gidder jeg ikke. Det er myye deligere å sitte med laptopen på verandaen og jobbe og dole. ;o) Du kan få låne min unnskyldning for ikke å pusse vinduer: Dyrevennen Babette vil ikke at småfuglene skal tro at det ikke er noe vindu der og deise rett i glasset. Er det tilstrekkelig skittent, vil de se vinduet. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det er nettopp det jeg ikke er - og derfor får jeg litt kvaler. Burde ha...skulle ha...men så gidder jeg ikke. Det er myye deligere å sitte med laptopen på verandaen og jobbe og dole. ;o) Vasker vinduer ca. 1 gang i året jeg. Jeg skulle vel skamme vettet av meg. Får late som jeg er gammel hippie... *gjeesp*... henter vel en stige i løpet av våren... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du kan få låne min unnskyldning for ikke å pusse vinduer: Dyrevennen Babette vil ikke at småfuglene skal tro at det ikke er noe vindu der og deise rett i glasset. Er det tilstrekkelig skittent, vil de se vinduet. *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du kan få låne min unnskyldning for ikke å pusse vinduer: Dyrevennen Babette vil ikke at småfuglene skal tro at det ikke er noe vindu der og deise rett i glasset. Er det tilstrekkelig skittent, vil de se vinduet. Takk for en god unnskyldning ) 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Takk for en god unnskyldning ) Vær så god! Og det verste er at det faktisk er sant. Jeg er ekstremt glad i dyr, og klarer knapt nok å ødelegge et edderkoppnett. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du kan få låne min unnskyldning for ikke å pusse vinduer: Dyrevennen Babette vil ikke at småfuglene skal tro at det ikke er noe vindu der og deise rett i glasset. Er det tilstrekkelig skittent, vil de se vinduet. Aaaahhh, utmerket unnskyldning! *noterer ned i den store, tykke unnskyldningsboka* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Vasker vinduer ca. 1 gang i året jeg. Jeg skulle vel skamme vettet av meg. Får late som jeg er gammel hippie... *gjeesp*... henter vel en stige i løpet av våren... Hehe, da pusser jeg vinduer dobbelt så ofte som deg. *velter meg i høyst uberettiget selvgodhet* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hehe, da pusser jeg vinduer dobbelt så ofte som deg. *velter meg i høyst uberettiget selvgodhet* *LOL* ... du ser iallfall verden med et klarere blikk! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 kom nettopp inn til stuevinduene..der er det 3 lags vindu, dvs 6 overflater å vaske, og 3delt vindu... ganger 3.... hadde helt glemt det ekstra vinduslaget, ble litt motløs nå.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, det blir skinnende rent. Jeg synes også det er litt pussig at ikke sverten overføres, men slik er det i hvert fall. Jeg trodde også at sverten kom på vinduene, men jeg skal prøve en dag jeg skal vaske vinduene. Det trengs... 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Gjør som meg, kast både nylonvasken og nalen. Har erstattet dette med 2 stk. microfiber kluter for vinduer og ei bøtte lunkent vann. Finnes ikke enklere måte å få fine vinduer på. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg bruker vann med eddik og salmiakk, microklut og nal. Jeg har ingen striper på vinduene mine. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Gjør som meg, kast både nylonvasken og nalen. Har erstattet dette med 2 stk. microfiber kluter for vinduer og ei bøtte lunkent vann. Finnes ikke enklere måte å få fine vinduer på. skal vurdere det ja =) må vel skifte vann enormt ofte da men (trafikert vei utenfor så de blir så fort skitne), men kjekt om det kun holder med å vaske over med vanlig vann takk for tipset! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Jeg bruker vann med eddik og salmiakk, microklut og nal. Jeg har ingen striper på vinduene mine. kraftige saker skal prøve neste gang, hvis ikke varmt vann og microklut funker. takk for tipset =) 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 kraftige saker skal prøve neste gang, hvis ikke varmt vann og microklut funker. takk for tipset =) Husk, det kommer akkurat på det samme hva slags vaskemiddel du har i bøtta, det har ikke noe å si om det er solskinn rett på ruta en gang, det er teknikken på nalen som er cluet;o) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Husk, det kommer akkurat på det samme hva slags vaskemiddel du har i bøtta, det har ikke noe å si om det er solskinn rett på ruta en gang, det er teknikken på nalen som er cluet;o) hm..får vel bare håpe øvelse gjør mester da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.