Gå til innhold

verdens sterkeste gutt på tvnorge i går

Anbefalte innlegg

Gjest potetplanten
Skrevet

Var det noen som så det? Tenk å begynne trening (tøying) på baby (2 mnd og 6 mnd)! Det høres helt feil ut. Også presse barna til så mye trening, og ingen lek. Hva mener dere? Synes synd på barna. Tenk på alt de går glipp av pga at foreldrene styrer dem til å trene på denne måten.

Fortsetter under...

Skrevet

Så programmet for en tid siden og synes det var kjempetrist. Skal tro hvordan kroppen hans blir når han blir voksen? Og han treneren ville jo ikke ut med hva som var i maten gutten fikk så jeg vedder på at det var noe muffens der.

Synes synd på ham jeg, hadde jo slett ingen normal barndom.

Gjest krepsa
Skrevet

Så det på tv for en tid siden.

Helt utrolig hva noen foreldre kan få seg til å gjøre.

Kan bare forestille meg hvordan den ryggen vil være når han blir eldre.

Syntes det var helt forferdelig å se på. Kan vel nesten kalle det for barnemishandling?

Gjest malun
Skrevet

Syntes det var helt forferdelig å se på. Kan vel nesten kalle det for barnemishandling?

Grov omsorgssvikt, spør du meg.

Gjest potetplanten
Skrevet

Grov omsorgssvikt, spør du meg.

Ja, vondt å se programmet.

Skrevet

Dette er ikke barneoppdragelse, det er BARNEOPPDRETT. Men dette er ikke noe enestående tilfelle. Under eksempelvis Maos Kina, Honechers DDR og Ceausescus Romania alet de opp små atleter som ryddet premiebordene i alle de verdensmesterskap og OL som fantes. Vi husker kanskje spesielt lille Nadia Comaneci.

Fæle greier.

Annonse

Skrevet

Dette er ikke barneoppdragelse, det er BARNEOPPDRETT. Men dette er ikke noe enestående tilfelle. Under eksempelvis Maos Kina, Honechers DDR og Ceausescus Romania alet de opp små atleter som ryddet premiebordene i alle de verdensmesterskap og OL som fantes. Vi husker kanskje spesielt lille Nadia Comaneci.

Fæle greier.

Husker jeg ikke helt galt, så kom vel foreldrene til denne guttungen også fra øst-europa.

Foreldrene har vel også fått det inn med morsmelken tenker jeg.....

Skrevet

Husker jeg ikke helt galt, så kom vel foreldrene til denne guttungen også fra øst-europa.

Foreldrene har vel også fått det inn med morsmelken tenker jeg.....

Ja, synes det ble sagt noe om Ukraina.

hare1365380455
Skrevet

Ja, synes det ble sagt noe om Ukraina.

Ja, jeg tror de kom derfra.

Gjest amparro
Skrevet

Så programmet for en tid siden og synes det var kjempetrist. Skal tro hvordan kroppen hans blir når han blir voksen? Og han treneren ville jo ikke ut med hva som var i maten gutten fikk så jeg vedder på at det var noe muffens der.

Synes synd på ham jeg, hadde jo slett ingen normal barndom.

Jeg synes også det var trist å se programmet. Gutten mister alt som heter barndom. Foreldrene lever sine drømmer gjenom han..

Skrevet

Barnemishandling er uten tvil en helt korrekt betegnelse, ja.

"....................................."

Kizza1365380506
Skrevet

Han var jo så glad for at han endelig skulle få tid til venner. Han hadde aldri hatt det før. Stakkar, hvor gammel var han? 13?

Barnemishandling spør du meg??

Mvh

Skrevet

Mora gikk fra faren da han hadde knket håndleddet hennes - det sire jo litt om det presset de har levd under både moren og de to ungen også - likevel fortsetter moren etterpå med mye av det samme. SYKT

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...