carma Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er det bare jeg som har trøbbel med DOL nå? Jeg får bare opp 100 nyeste og Svar til meg. Hvis jeg forsøker å gå inn i en tråd får jeg bare opp feilmelding: "An Error Has Occured Bad forum id specified; no such forum (0)." 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg også får opp den meldinga. Irriterende. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg får samme feilmelding. Men om jeg går inn på de enkelte fora, så får jeg opp trådene der. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Samma her. Lurer på hvor mange vi er som sier samma her før webmaster blir gørrlei og retter feilen.... 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Samma her. Lurer på hvor mange vi er som sier samma her før webmaster blir gørrlei og retter feilen.... Aaarghh!! Det blir vel snart fikset vel... Hadde jo vært greit hvis jeg bare ikke glemmer meg HELE FORBANNA TIDEN! Det ligger så automagisk i fingrene at jeg bare klikke på "Se tråd" hver gang jeg ser en interessant overskrift... enda jeg _akkurat_ har prøvd og ble påmint om feilen... Korttidshukommelse er noe dritt... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Aaarghh!! Det blir vel snart fikset vel... Hadde jo vært greit hvis jeg bare ikke glemmer meg HELE FORBANNA TIDEN! Det ligger så automagisk i fingrene at jeg bare klikke på "Se tråd" hver gang jeg ser en interessant overskrift... enda jeg _akkurat_ har prøvd og ble påmint om feilen... Korttidshukommelse er noe dritt... Ja, og så trykte jeg på tråden her for å se igjen om flere hadde samme problem, og så fikk jeg den h**** drittmeldinga igjen.... Hvor tankeløse kan man være, vi vet jo at det ikke nytter..... 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg tror han godeste doktor Online begynner å bli gammel. Av og til går det veldig tregt her også. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Feilmelding er sendt til rette vedkommende. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Samma her. Lurer på hvor mange vi er som sier samma her før webmaster blir gørrlei og retter feilen.... Webmaster blir fort gørrlei (liker å lese hele tråder), men det er en annen som må rette feilen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.