Gjest tar i så fall bilder selv... Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hva mener dere om det? Jeg spør fordi jeg så noen som hadde gjort det, og jeg hadde aldri sett det før. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 For min del må folk få ta med seg hva de vil til fotografen - det være seg unger, kjæledyr, potteplanter, bildekk, svigermor og alskens rask. ;o) 0 Siter
Gjest katteelsker Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 For min del må folk få ta med seg hva de vil til fotografen - det være seg unger, kjæledyr, potteplanter, bildekk, svigermor og alskens rask. ;o) Jeg hadde to perserkatter som jeg tok med til fotografen. Ble fine bilder. De var jo som barna mine. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 For min del må folk få ta med seg hva de vil til fotografen - det være seg unger, kjæledyr, potteplanter, bildekk, svigermor og alskens rask. ;o) Hihi=D Jeg kunne godt tenkt meg å forevige minipalmen min, Glenn Oluf!Er så stolt over at jeg har klart å holde liv i ham i over et halvår(rekord!)!=D 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ser da ikke noe feil i det. Vi man ha et bilde, kan man like godt ha et som er bra. 0 Siter
Rubia Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Tok familiebilder og da var den digre schæferen min med Dog var vi ute for å få grønn og naturlig bakgrunn. Ville dog ikke betenkt meg på å dra til fotostudiet med kjeledyr. Når man bestiller time så nevner man vel hvem...eller hva...som skal være med. Er det "forbudt" pga.allergier ol. så blir det vel sakt fra da. Har alltid ønsket meg et skikkelig julebilde på høyballer med nisser, grøtgryte og det hele med barna for å sende rundt til familie... Skulle det bli det i år så er det to bikkjer med 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ja, det kan man godt.Mange som har hunden med på familiebildet til julekortet. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Klart man kan gjøre det. Et av de fineste og kuleste julekortene vi fikk iår, var med kjæledyr på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.