Gå til innhold

ta kjæledyret med til fotografen

Anbefalte innlegg

Gjest tar i så fall bilder selv...
Skrevet

Hva mener dere om det? Jeg spør fordi jeg så noen som hadde gjort det, og jeg hadde aldri sett det før.

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

For min del må folk få ta med seg hva de vil til fotografen - det være seg unger, kjæledyr, potteplanter, bildekk, svigermor og alskens rask. ;o)

Gjest katteelsker
Skrevet

For min del må folk få ta med seg hva de vil til fotografen - det være seg unger, kjæledyr, potteplanter, bildekk, svigermor og alskens rask. ;o)

Jeg hadde to perserkatter som jeg tok med til fotografen. Ble fine bilder. De var jo som barna mine.

Gjest baremei
Skrevet

Hihi=D Jeg kunne godt tenkt meg å forevige minipalmen min, Glenn Oluf!Er så stolt over at jeg har klart å holde liv i ham i over et halvår(rekord!)!=D

mil1365380270
Skrevet

Ser da ikke noe feil i det. Vi man ha et bilde, kan man like godt ha et som er bra.

Skrevet

Tok familiebilder og da var den digre schæferen min med :)

Dog var vi ute for å få grønn og naturlig bakgrunn.

Ville dog ikke betenkt meg på å dra til fotostudiet med kjeledyr. Når man bestiller time så nevner man vel hvem...eller hva...som skal være med.

Er det "forbudt" pga.allergier ol. så blir det vel sakt fra da.

Har alltid ønsket meg et skikkelig julebilde på høyballer med nisser, grøtgryte og det hele med barna for å sende rundt til familie...

Skulle det bli det i år så er det to bikkjer med ;)

Annonse

Skrevet

Ja, det kan man godt.Mange som har hunden med på familiebildet til julekortet.

Skrevet

Klart man kan gjøre det.

Et av de fineste og kuleste julekortene vi fikk iår, var med kjæledyr på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...