Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jøss, jeg synes jeg ser deg på toppen av Kollen. Kanskje du hadde greid å knekke din egen nakke, om ikke annet.

Men det hadde vel endt med en fjert med farve på, og tusle slukøret ned samma veien som du kom opp, tenker jeg.

*ler*

Også litt komisk hvordan du faktisk ikke evner å svare på innlegg fra meg som ikke er diskusjoner uten å vifte med den metaforiske penisen. Det må jo bety at jeg har klart å irritere pro-jøde-død-over-islam-og-alle-

som-ikke-er-som-meg-knølen.

"....................................."

Fortsetter under...

Skrevet

Som duskedame eller synkronsvømmer?

Duskedame ser rimelig rått ut :-)

".................................."

Skrevet

Heh-heh, utvilsomt. Det er ikke helt det samme som å sitte på traktoren og være sjef og møkkahaugen, nei. Jeg pleier også å drite på meg f.eks i fjellveggen.

Det var to for samme pris som én det, mr pråsak. Du stresser deg lett opp.

*ler*

Skrevet

*ler*

Hva i all verden er det du snakker om? Du er vel ikke så dum å tro at noe som helst du sier stresser meg?

"...................................."

Skrevet

*ler*

Forresten - se bort fra det siste spørsmålet. Ikke noe poeng i å spørre om noe man allerede vet :-)

Skrevet

Forresten - se bort fra det siste spørsmålet. Ikke noe poeng i å spørre om noe man allerede vet :-)

Det er ditt modus operandi, stille spørsmål med implisitte svar. Dette er en del av den psykopate etikk, sjekk inn hos Edvin og ta testen, så skal du se.

Annonse

Skrevet

Det er ditt modus operandi, stille spørsmål med implisitte svar. Dette er en del av den psykopate etikk, sjekk inn hos Edvin og ta testen, så skal du se.

Heh-heh - at jeg stiller spørsmål ved dine ville påstander er psykopatisk? Vil vel heller si at en egendefinert og overdrevet fantasifull virkelighetsoppfattelse kvalifiserer bedre.

Skrevet

Heh-heh - at jeg stiller spørsmål ved dine ville påstander er psykopatisk? Vil vel heller si at en egendefinert og overdrevet fantasifull virkelighetsoppfattelse kvalifiserer bedre.

ZZZZ-ZZzzz-z-zznork...njam,njam,njam....zzzzzzzzz...

Skrevet

ZZZZ-ZZzzz-z-zznork...njam,njam,njam....zzzzzzzzz...

Komisk :-)

Du kommer med ting som i beste fall kan kalles fantasifullt tull, og når du blir spurt om å komme med noe intelligent til støtte, så forsøker du å latterliggjøre. Jaja - jeg har sagt det før: du har det nok godt i din lille verden (helt til islamistene og kgb kommer og spiser deg og dine)

Skrevet

Duskedame ser rimelig rått ut :-)

DuskeProzak! *Hihi* Skulle gjerne sett deg i turndrakt og med dusker!

Skrevet

Komisk :-)

Du kommer med ting som i beste fall kan kalles fantasifullt tull, og når du blir spurt om å komme med noe intelligent til støtte, så forsøker du å latterliggjøre. Jaja - jeg har sagt det før: du har det nok godt i din lille verden (helt til islamistene og kgb kommer og spiser deg og dine)

«-og når du blir spurt om å komme med noe intelligent til støtte, så forsøker du å latterliggjøre.-»...sutrer du.

Men dette er jo ditt modus operandi, pråsak. Du dilter etter meg og gjør ditt fornødne som ei pissetrengt katte i hver eneste streng, uten at du én eneste gang våger å diskutere med meg på sak. Du har ikke presentert ett eneste argument som står til troendes, det har kun vært sarkasme og ironi.

I og for seg er det ingenting i veien med spydigheter, men de bør være en del av garnityret, ikke selve biffen, ellers blir det bare usmakelig og dumt.

Vær litt mer opptatt av saken, og litt mindre opphengt i meg.

Skrevet

DuskeProzak! *Hihi* Skulle gjerne sett deg i turndrakt og med dusker!

Jeg tror helt ærlig det ville vært et direkte skremmende syn. Sannsynligvis ville du hatt mareritt i lang tid etterpå :-)

"......................................"

Skrevet

«-og når du blir spurt om å komme med noe intelligent til støtte, så forsøker du å latterliggjøre.-»...sutrer du.

Men dette er jo ditt modus operandi, pråsak. Du dilter etter meg og gjør ditt fornødne som ei pissetrengt katte i hver eneste streng, uten at du én eneste gang våger å diskutere med meg på sak. Du har ikke presentert ett eneste argument som står til troendes, det har kun vært sarkasme og ironi.

I og for seg er det ingenting i veien med spydigheter, men de bør være en del av garnityret, ikke selve biffen, ellers blir det bare usmakelig og dumt.

Vær litt mer opptatt av saken, og litt mindre opphengt i meg.

Forskjellen er jo at jeg spyr eder og galle over deg når du setter igang med den vanlige, psykopatiske og paranoide galmanns-rallingen din. Du klarer ikke å la være å slenge med leppa som svar til et humoristisk innlegg med smiley (som ikke er en diskusjon eller et angrep/forsvar på/av noe som helst).

"...................................."

Annonse

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, det er jo bare komminister, islamister og APK-ere på tv uansett :-)

"..................................."

Du har før nevnt for meg at du har vært elektriker, dette må være noe du har derfra;)

Skrevet

Du har før nevnt for meg at du har vært elektriker, dette må være noe du har derfra;)

Heh-heh :-)

"................................."

Skrevet

Det er en viss mulighet for at jeg mente AKP-ere, ja :_)

".............................."

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...