Gå til innhold

Hipp hurra for demokratene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er jo utrolig, nå er endelig hele åndseliten samlet: Kleppe, Simonsen, Kjell-Elvis, J-diva og Klemetsen, fantastisk:-)

Jeg foreslår et nytt reality konsept, "Demokratene"..., tenk å følge den gjengen gjennom valgkampen, da snakker vi nytt lavmål innen reality sjangeren:-)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272143

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

Jeg var akkurat i ferd med å skrive et innlegg om dette, under tittelen "Gud hjelpe oss alle".

Hva kan man egentlig si om dette? At virkeligheten av og til overgår selv de sykeste fantasier.

Leser forresten at Jannicke mener hun og Gro Harlem Brundtland har mye til felles, for de har samme stjernetegn...og at hun vil bruke astrologi mot sine politiske motstandere.

Det er kanskje greit å sette seg inn i hva man mener og ikke _før_ man skaffer seg debattanter.

Skrevet

Jeg var akkurat i ferd med å skrive et innlegg om dette, under tittelen "Gud hjelpe oss alle".

Hva kan man egentlig si om dette? At virkeligheten av og til overgår selv de sykeste fantasier.

Leser forresten at Jannicke mener hun og Gro Harlem Brundtland har mye til felles, for de har samme stjernetegn...og at hun vil bruke astrologi mot sine politiske motstandere.

Det er kanskje greit å sette seg inn i hva man mener og ikke _før_ man skaffer seg debattanter.

He he, de stiller godt forberedt den gjengen der ja:-)

Klarar ikke helt bestemme meg om det er skummelt eller komisk at den gjengen der er samla på en plass.., og får pressedekning!!

Gjest malun
Skrevet

Klarar ikke helt bestemme meg om det er skummelt eller komisk at den gjengen der er samla på en plass.., og får pressedekning!!

På sett og vis er det jo praktisk å samle alle rikstullingene på et sted. Når kommer Sven O og fruen på lista, tro?

Skrevet

På sett og vis er det jo praktisk å samle alle rikstullingene på et sted. Når kommer Sven O og fruen på lista, tro?

Det er fint hvis det blir MANGE tullinglister i hvert fylke, for da kan tullingene i de fylkene stemme på fillepartier som uansett ikke får inn noen stortingsrepresentanter, samtidig som noen større tullingpartier får færre stemmer og dermed forhåpentligvis færre representanter!

En ren win-win-situasjon, med andre ord!! :-)

Annonse

Skrevet

Både Adolf Hitler og Heinrich Himmler var sterkt involvert i astrologi. Jannicke er skvær gæærn, Gro var - og er - maktsjuk. Den totalitære familiens stamtre er en studie verd.

Skrevet

Det er fint hvis det blir MANGE tullinglister i hvert fylke, for da kan tullingene i de fylkene stemme på fillepartier som uansett ikke får inn noen stortingsrepresentanter, samtidig som noen større tullingpartier får færre stemmer og dermed forhåpentligvis færre representanter!

Bra tenkt! ;-)

Skrevet

:D

Skrevet

Det har du sannelig rett i :o)

Kizza1365380506
Skrevet

Det mest skumle er vel at de får pressedekning. :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...