Gå til innhold

Isolerer og hjernevasker barna


Gjest Min kjære sønnesønn

Anbefalte innlegg

Gjest Min kjære sønnesønn

Min sønnesønns ekskone har fått alvorlige psykiske problemer.

Hvordan kan vi berolige henne i hennes angst, slik at slektninger får møte barna og slik at barna slipper å høre ondskapsfulle ting om hele slekten sin på mors og farssiden.

Barnevernet er koblet inn, men de gjør ingenting med samvær. Hun er psykotisk i perioder, og hindrer faren i å se barna. Tror han er farlig.

Hennes foreldre støtter min sønnesønn, med det resultat at de heller ikke får treffe barna.

Også tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre på farssiden er nektet å møte barna. Vi er i hennes øyne "slemme, farlige, overgripere, mishandlere" og slike ting.

Ingen andre beskylder oss for slike ting. Min sønnesønn har ei lita datter i nytt forhold, som på alle måter er godtfungerende. Barnevernet sier barna bør få treffe faren og sin lille søster.

Mor har en ny ektefelle som tror henne i ett og alt, og hjelper henne isolere barna. Hun har alltid hatt psykiske vansker, men aldri så ille som etter samlivsbruddet. Min sønnesønn var meget oppofrende før hun forlot han, og hun likte dårlig at han fikk ny kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

løvetannbarn

Hovedspørsmålet her blir: Kan barnevernet FORSVARE at det mor gjør mot barna ER TIL DET BESTE FOR BARNA????????????? Ikke gi dere! Skriv brev etter brev til barnevernet - dater hendelser og utsagn/uttalelser mor kommer med - om dere nå må gjøre dette igjen og igjen og igjen og igjen!!!! Send også kopi av brevene dere skriver til barnevernet til fylkesmannen - og husk å skrive nederst på brevene til barnevernet:

"Kopi til Fylkesmannen i .....(hvor det nå måtte være). STÅ PÅ - ikke gi dere selv om dette er vanskelig:) Ønsker deg og dine lykke til videre - dere gjør en fantastisk jobb:)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...