Gjest doleser Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 har universitas bladet liggende på do og hver gang så må jeg forholde meg til den setningen og jeg aner ikke hva den betyr. vet dere? 0 Siter
TrineE Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Bruker fremmedordboka,nå som jeg har funnet den på nett ) åremål (av år og II mål, etter lavtysk) forhåndsavtalt tidsrom som et tilsettings- eller leieforhold skal gjelde for være tilsatt på å- 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 På årsbasis. Når man leier hytte på åremål f.eks. så leier man den for ett år i gangen og så kan man evt. fornbye kontrakten om begge parter er enige om det. Sånn er det vel med stillinger som er på åremål også. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Bush, for eksempel, har presidentskapet i USA på åremål. Fire år i slengen. Så er det opp til velgerne om han får fortsette eller ikke. Kongen derimot har ikke noe åremål å forholde seg til. Mange lederstillinger i det offentlige er på åremål. Gro hadde WHO stillinga på åremål, tror det også var fire år i slengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.