Gå til innhold

Gastrologisk avdeling - hvor skal jeg velge å gå?

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger tips og råd
Skrevet

Det er 3 mnd ventetid i Oslo på å få colon-undersøkelse, tross i at min tilstand har blitt mer eller mindre akutt. NÅ er det jo fritt sykehusvalg, så jeg kan jo velge annet sted på østlandet. Hvordan finner jeg ut hvor de har kortest ventetid?? Finnes det noen side på nettet om det?

Fortsetter under...

Gjest Trenger tips og råd
Skrevet

Du får kikke her

http://www.sykehusvalg.net/

Takk Dorthe, det var en nyttig liste!

Men: den undersøkelsen jeg skal ha (kolon) kan man få poliklinisk på enten medisinsk eller kirurgisk avdeling (på samme sykehus). Ventetiden er ofte svært forskjellig de to stedene.

Er det noen som vet om selve undersøkelsen er identisk på de to typer avdeling, eller det noen grunn til at det er på to ulike avdelinger?

Skrevet

Men: den undersøkelsen jeg skal ha (kolon) kan man få poliklinisk på enten medisinsk eller kirurgisk avdeling (på samme sykehus). Ventetiden er ofte svært forskjellig de to stedene.

Er det noen som vet om selve undersøkelsen er identisk på de to typer avdeling, eller det noen grunn til at det er på to ulike avdelinger?

Du må nok inn på poliklinisk først, det er der de vurderer om du skal videre på kirurigsk vil jeg tro. Ring den og spør da vel!

Gjest trenger tips og råd
Skrevet

Begge steder har de poliklinikk som gjør dette.

Skrevet

Ring og hør med legesekretærene, De har ofte oversikten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...