Gjest Trenger tips og råd Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det er 3 mnd ventetid i Oslo på å få colon-undersøkelse, tross i at min tilstand har blitt mer eller mindre akutt. NÅ er det jo fritt sykehusvalg, så jeg kan jo velge annet sted på østlandet. Hvordan finner jeg ut hvor de har kortest ventetid?? Finnes det noen side på nettet om det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du får kikke her http://www.sykehusvalg.net/ 0 Siter
Gjest Trenger tips og råd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Du får kikke her http://www.sykehusvalg.net/ Takk Dorthe, det var en nyttig liste! Men: den undersøkelsen jeg skal ha (kolon) kan man få poliklinisk på enten medisinsk eller kirurgisk avdeling (på samme sykehus). Ventetiden er ofte svært forskjellig de to stedene. Er det noen som vet om selve undersøkelsen er identisk på de to typer avdeling, eller det noen grunn til at det er på to ulike avdelinger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Takk Dorthe, det var en nyttig liste! Men: den undersøkelsen jeg skal ha (kolon) kan man få poliklinisk på enten medisinsk eller kirurgisk avdeling (på samme sykehus). Ventetiden er ofte svært forskjellig de to stedene. Er det noen som vet om selve undersøkelsen er identisk på de to typer avdeling, eller det noen grunn til at det er på to ulike avdelinger? Du må nok inn på poliklinisk først, det er der de vurderer om du skal videre på kirurigsk vil jeg tro. Ring den og spør da vel! 0 Siter
Gjest trenger tips og råd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Begge steder har de poliklinikk som gjør dette. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Takk Dorthe, det var en nyttig liste! Men: den undersøkelsen jeg skal ha (kolon) kan man få poliklinisk på enten medisinsk eller kirurgisk avdeling (på samme sykehus). Ventetiden er ofte svært forskjellig de to stedene. Er det noen som vet om selve undersøkelsen er identisk på de to typer avdeling, eller det noen grunn til at det er på to ulike avdelinger? Ring og hør med legesekretærene, De har ofte oversikten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.