Gå til innhold

Kjemp mot SV og et sosialistisk flertall med det frie ord som våpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I skrivende stund ser jeg på Dagsrevyen i den høyre skjermen mens jeg skriver innlegg på hovedskjermen. Og der troner Kristin Halvorsen opp på podiet og snakker om å velge seg fred, fryd og toleranse i et nytt og bedre Norge.

I salen sitter landsvikdømte Hanna Kvanmo og nikker anerkjennende til noe som for meg ser ut som en "kvinnelig" re-inkarnasjon av Hitler. Maktbegjær, jødehat, nasjonalsosialisme, Halvorsen har fått vann på mølla.

Norske myndigheter skal bevilge 5 millioner for å etterforske norske krigsforbrytere og deres delaktighet i massedrap på jøder under annen verdenskrig. Når jeg ser på innslaget på Dagsrevyen, så ser jeg deres arvtagere, de som nok en gang vil foråde oss, forfølge jøder og trekke oss mot den totalitære familiens førerprinsipp. Du tror jeg fantaserer eller overdriver?

Jeg gruer meg mer enn gleder meg til den dagen jeg må si: hva var det jeg sa?

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hanna Kvanmo var en av de flotteste politikere Norge har hatt. Uttalelser om hennes befattelse med jødehat og Hitler må skyldes at du er historieløs. Mange ble dømt som landssvikere uten å ha bejublet Hitler og det han drev med.

Skrevet

Jeg liker både Hanna Kvanmo og Kristin Halvorsen og jeg håper virkelig at mange stemmer SV til neste valg.

Skrevet

Hanna Kvanmo var en av de flotteste politikere Norge har hatt. Uttalelser om hennes befattelse med jødehat og Hitler må skyldes at du er historieløs. Mange ble dømt som landssvikere uten å ha bejublet Hitler og det han drev med.

Hanna Kvanmo ble dømt i Trondenes Herredsrett til 8 mnd. ubetinget fengsel og 10 års tap av borgerrettighetene, senere omstøtt av Høyesterett til betinget, med oppretthold av borgerrettstap.

Kvanmo deltok blant annet som tolk under forhør av norske motstandsfolk, der også tortur ble brukt. Hun meldte seg frivillig til disse tjenestene, og hun var også frontsøster ved det tyske RK bare et steinkast fra Hitlers dødsleire.

Tiden kunne leget disse sårene, hvis hun ikke i ettertid hadde fortsatt å hamre løs mot staten Israel, og til overmål slå til lyd for å frata Peres fredsprisen hun var med på å gi til den egyptiske terroristen og massemorderen Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, alias Yassir Arafat.

SVs historie forøvrig er heller intet å rope hurra for. Gå inn på VG Debatt og les mellas og yankelis innlegg, så vil du se hvordan denne kimen fra gamle AP har mutert stalinister og salongkommunister de siste 40 årene, med penger fra KGB og Stasi.

Men hvem skulle trodd at den nye fuhrer skulle bli en kvinne.

Skrevet

Jeg liker både Hanna Kvanmo og Kristin Halvorsen og jeg håper virkelig at mange stemmer SV til neste valg.

...de ble hypnotisert av hans talekunst, utstråling og viljestyrke. I løpet av 12 år hadde han lagt en hel sivilisasjon i ruiner.

SV er fagre løfter og store ord. Bedre fremtid for alle, rettferdighet, fred, alt skal de klare å få til, bare de får MAKT.

MAKT!

Skrevet

...de ble hypnotisert av hans talekunst, utstråling og viljestyrke. I løpet av 12 år hadde han lagt en hel sivilisasjon i ruiner.

SV er fagre løfter og store ord. Bedre fremtid for alle, rettferdighet, fred, alt skal de klare å få til, bare de får MAKT.

MAKT!

Synes du de andre partiene er så mye bedre eller? Politikk er jo makt.

Annonse

Skrevet

SV kommer jeg garantert ikke til å stemme. Det er nå en ting som er brennsikkert.

Skrevet

Hanna Kvanmo ble dømt i Trondenes Herredsrett til 8 mnd. ubetinget fengsel og 10 års tap av borgerrettighetene, senere omstøtt av Høyesterett til betinget, med oppretthold av borgerrettstap.

Kvanmo deltok blant annet som tolk under forhør av norske motstandsfolk, der også tortur ble brukt. Hun meldte seg frivillig til disse tjenestene, og hun var også frontsøster ved det tyske RK bare et steinkast fra Hitlers dødsleire.

Tiden kunne leget disse sårene, hvis hun ikke i ettertid hadde fortsatt å hamre løs mot staten Israel, og til overmål slå til lyd for å frata Peres fredsprisen hun var med på å gi til den egyptiske terroristen og massemorderen Rahman Abdul Rauf al-Qudwa al-Husseini, alias Yassir Arafat.

SVs historie forøvrig er heller intet å rope hurra for. Gå inn på VG Debatt og les mellas og yankelis innlegg, så vil du se hvordan denne kimen fra gamle AP har mutert stalinister og salongkommunister de siste 40 årene, med penger fra KGB og Stasi.

Men hvem skulle trodd at den nye fuhrer skulle bli en kvinne.

"Men hvem skulle trodd at den nye fuhrer skulle bli en kvinne."

Spøk ja?

Fru Halvorsen som den nye hitler :-) Det er vel kanskje å trekke det litt vel langt.

Skrevet

Synes du de andre partiene er så mye bedre eller? Politikk er jo makt.

Vi snakker om å velge bort et onde, ikke søke etter Utopia. Som du sikkert vet, så kommer ordet utopi av gresk, og betyr noe sånt som "intet land".

Du må se på SV i det rette lyset, se hvem som finasierte det, dets opphav og det paradigmet de er tuftet på. De ser så flotte ut i teorien, men i praksis er de en kalket grav.

Sann mine ord.

Skrevet

Spøk ja?

Fru Halvorsen som den nye hitler :-) Det er vel kanskje å trekke det litt vel langt.

En spøk med en uhyggelig undertone, shandy. Halvorsen er så blind som ei flaggermus for altfor mange utenrikspolitiske realiteter, og er politisk oppdratt etter paradigmer som ligger på den historiske søppeldynga, eller i hvert burde det ligget der.

Det kan komme til å koste dette landet mer enn penger en vakker dag.

Skrevet

Vi snakker om å velge bort et onde, ikke søke etter Utopia. Som du sikkert vet, så kommer ordet utopi av gresk, og betyr noe sånt som "intet land".

Du må se på SV i det rette lyset, se hvem som finasierte det, dets opphav og det paradigmet de er tuftet på. De ser så flotte ut i teorien, men i praksis er de en kalket grav.

Sann mine ord.

Har fått inntrykk av at SV er tilhengere av å bygge ned næringslivet, og heller ønsker mer statlig kontroll og styring i samfunnet som helhet.

Mer byråkrati for å sikre at alle får det like godt (evt. dårlig).

Da det er en del år siden jeg leste et av deres partiprogrammer: Er dette stadig en grunnleggende politisk filosofi hos dette partiet?

Skrevet

Sann mine ord.

Jeg vet hva utopi betyr. Tror du jeg er dum eller ;o)

Vi e'kke enig og så er vi enige om det :o)

Skrevet

Har fått inntrykk av at SV er tilhengere av å bygge ned næringslivet, og heller ønsker mer statlig kontroll og styring i samfunnet som helhet.

Mer byråkrati for å sikre at alle får det like godt (evt. dårlig).

Da det er en del år siden jeg leste et av deres partiprogrammer: Er dette stadig en grunnleggende politisk filosofi hos dette partiet?

Sett fra mitt ståsted har det ikke vært noe paradigmeskifte i SV siden de byttet initialer fra SF, Sosialistisk Folkeparti. Noen justeringer har de nok gjort for å gjøre partiet mer spiselig for folk flest, spesielt mtp. å kjøre frem fraser som "fred" og "frigjøring" i flere faser.

Det som bekymrer meg mest med venstresosialistene er deres lefling med regimer og despoter bak deres fredsmasker, samtidig som de biter den beskyttende hånden som har blitt holdt over oss siden 1949.

Jeg tror ikke SV innebærer fred og frihet for deg og meg inn i en overskuelig fremtid.

Annonse

Skrevet

Jeg vet hva utopi betyr. Tror du jeg er dum eller ;o)

Vi e'kke enig og så er vi enige om det :o)

Jeg tror ingenting om deg. Men du må gjerne delta i diskusjonene som ligger ute. Man kan være uenig på sak uten at det blir krig av den grunn.

SV har ikke vunnet valget enda. ;^)

Skrevet

Jeg tror ingenting om deg. Men du må gjerne delta i diskusjonene som ligger ute. Man kan være uenig på sak uten at det blir krig av den grunn.

SV har ikke vunnet valget enda. ;^)

Men jeg håper at de og arbeiderpartiet vinner. Jeg tror vi får det bedre da.

Skrevet

Men jeg håper at de og arbeiderpartiet vinner. Jeg tror vi får det bedre da.

Javel, men hvorfor tror du det?

Skrevet

Pass deg nå - du vet at du er både kommunist, islamist og jødehater hvis du gjør det? :-)

"....................................."

Skrevet

MAKT!

Det er en viktig forskjell på de du kritiserer i forhold til denne gamle østerrikeren du er så opptatt av: han la skylden på alle problemene på ett folkeslag. Oppsann...det ligner på noen andre her...

Skrevet

Spøk ja?

Og jeg blir kritisert for å kalle dette gal manns ralling? Jaja :-)

"...................................."

Skrevet

Det er en viktig forskjell på de du kritiserer i forhold til denne gamle østerrikeren du er så opptatt av: han la skylden på alle problemene på ett folkeslag. Oppsann...det ligner på noen andre her...

«-...la skylden på alle problemene på ett folkeslag. -»

Jepp, slik SV og de øvrige venstresosialistene legger skylden på jødene idag for alt som er galt i Midtøsten. Det er dønn likt. Hele veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...