Gå til innhold

Klinisk depresjon


Alkymista

Anbefalte innlegg

Psykologen jeg har gått til mener jeg lider av klinisk depresjon. Jeg responderer veldig godt til AD av merket Fontex. Jeg bruker 2 kaps daglig.

Jeg har på mange måter lyst å prøve å "stå på egne ben" en stund, og lurer på hvor lang tid etter en gradvis seponering jeg kan forvente å få tilbake symptomene på en eventuell tilbakevendende depresjon? Vil jeg merke symptomer på depresjon allerede under seponering - og i så tilfelle, hvor mye skal jeg legge vekt på disse symptomene ifht videre gjennomføring av seponering?

Jeg har to barn - begge svangerskap og ammeperioder uten bruk av Fontex. Svangerskapene var preget av stor grad av nedstemthet og sinne, spesielt overfor mannen min. Jeg begynt med Fontex igjen etter at siste ammeperiode var over, og jeg har følt meg helt og holdent "mentalt frisk" siden. Jeg ønsker meg veldig et barn til. Hvor stor risiko er det forbundet med bruke Fontex gjennom svangerskapet og ammeperioden?

Mvh Alkymista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...