Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du kan se det om natten men ikke om dagen. Du kan høre det om dagen men ikke om natten. Du kan ta på det men ikke holde i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 du får vel si hva det er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 du får vel si hva det er... Jeg vet ikke hva det er! Derfor jeg spurte her, men det var ikke rare hjelpa å få Amber Sun pleier å være en racer på sånne gåter... *roper på Amber* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg vet ikke hva det er! Derfor jeg spurte her, men det var ikke rare hjelpa å få Amber Sun pleier å være en racer på sånne gåter... *roper på Amber* amber, se over!!!! Line, du har lurt meg. Nå er det best at Amber kommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 amber, se over!!!! Line, du har lurt meg. Nå er det best at Amber kommer *Flirer* :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg vet ikke hva det er! Derfor jeg spurte her, men det var ikke rare hjelpa å få Amber Sun pleier å være en racer på sånne gåter... *roper på Amber* Jeg? En racer på sånne gåter? *hikster av latter* Den eneste gangen jeg prøver meg på gåter, er når jeg har drukket. Og jeg finner aldri ut svarene heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 amber, se over!!!! Line, du har lurt meg. Nå er det best at Amber kommer Jahaaa - jeg er her, leser, men skjønner ikke hva jeg kan hjelpe med. *gruble* Jeg liker ikke gåter...med mindre jeg har drukket 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jeg? En racer på sånne gåter? *hikster av latter* Den eneste gangen jeg prøver meg på gåter, er når jeg har drukket. Og jeg finner aldri ut svarene heller... Hihi... jeg var da så sikker på at jeg har sett deg svare på mange i samme gata tidligere... hvem er det som pleier å klare de der da? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hihi... jeg var da så sikker på at jeg har sett deg svare på mange i samme gata tidligere... hvem er det som pleier å klare de der da? ) Jeg trodde dere tulla med meg nå, jeg. Husker du ikke gåten med hvor mange bein som gikk fra gården? Hvor jeg gikk fem på og satt med kalkulatoren og fikk over tusen bein? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jahaaa - jeg er her, leser, men skjønner ikke hva jeg kan hjelpe med. *gruble* Jeg liker ikke gåter...med mindre jeg har drukket og jeg liker ikke DUMME gåter, som det attpåtil ikke er noen som har svaret på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 og jeg liker ikke DUMME gåter, som det attpåtil ikke er noen som har svaret på.. Er det ikke noe svar på den? Enda verre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Jeg trodde dere tulla med meg nå, jeg. Husker du ikke gåten med hvor mange bein som gikk fra gården? Hvor jeg gikk fem på og satt med kalkulatoren og fikk over tusen bein? Nei, tror ikke jeg fikk med meg den tråden, gitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei, tror ikke jeg fikk med meg den tråden, gitt... http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2490320 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei, tror ikke jeg fikk med meg den tråden, gitt... Prøver å linke igjen: http://www.doktoronline.no/forum/6/1497.ipg?view=thread&thread=2490320 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2490320 Åjaaah, der var det noe ja... En fyr møter bønder og kyr som er på vei bort fra Vegårdshei, sant? Og han selv er på vei MOT samme sted. Er det rett at to føtter er på vei mot Vegårdshei? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Åjaaah, der var det noe ja... En fyr møter bønder og kyr som er på vei bort fra Vegårdshei, sant? Og han selv er på vei MOT samme sted. Er det rett at to føtter er på vei mot Vegårdshei? Nettopp. Du skjønte det med en gang, i motsetning til flere av oss andre, eh blonde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Nettopp. Du skjønte det med en gang, i motsetning til flere av oss andre, eh blonde. *flirer* Den var ikke vrien, synes jeg. Spørs når sola har bleiket håret litt, og jeg blir blondere Hehe, neida... det er vel om å ikke tenke så mye når man får sånne, regner jeg med. Derfor sitter jeg bom fast på den jeg mottok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 *flirer* Den var ikke vrien, synes jeg. Spørs når sola har bleiket håret litt, og jeg blir blondere Hehe, neida... det er vel om å ikke tenke så mye når man får sånne, regner jeg med. Derfor sitter jeg bom fast på den jeg mottok. hvem har du fått den fra da? Er du sikker på at den er riktig/ har en løsning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 hvem har du fått den fra da? Er du sikker på at den er riktig/ har en løsning? Har fått den av ei venninne. Regner med at den har en løsning av noe slag, ja... men inntil jeg finner ut hva det er, kommer jeg til å drømme om gåten om natta! Hehe... (Venninna mi vet ikke løsningen hun heller.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.