selle Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Detteren min er 17, fyller snart atten. Har hjelpestønad, sats to og dobbel barnetryg for henne. Hun har tourettes. Syns ikke ebhovet for trygen går ned når hun fyller atten år, tvert i mot. Er det mulig å søke om forlengelse på pengene? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det går i hvert fall ikke an hvis man er enslig og ungene går på skolen. Tror faktisk det er lenge siden de sluttet med å forlenge den. 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Kanskje du kan søke forhøyet hjelpestønad? Kan hun oppfylle kravene for grunnstønad? 0 Siter
Gyda Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det går i hvert fall ikke an hvis man er enslig og ungene går på skolen. Tror faktisk det er lenge siden de sluttet med å forlenge den. Å? Mener du med enslig at der ikke er en far som betaler bidrag? Mannen min betalte i alle fall forlenget bidrag til datteren var ferdig på videregående for 2-3 år siden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Å? Mener du med enslig at der ikke er en far som betaler bidrag? Mannen min betalte i alle fall forlenget bidrag til datteren var ferdig på videregående for 2-3 år siden. Nei, nå var det snakk om barnetrygden, bidrag kan man få forlenget, venninna mi fikk 130 kr mnd men jeg fikk avslag ) 0 Siter
Gyda Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Nei, nå var det snakk om barnetrygden, bidrag kan man få forlenget, venninna mi fikk 130 kr mnd men jeg fikk avslag ) Haaaaaaaaaaaaaaalllloo! Steike, jeg er på sykkeltur. Snakk om å lese før man skriver, Dorthe. Sorry, hele verden og dol. *prøver å viske ut svaret mitt, men får det ikke til ...* ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Haaaaaaaaaaaaaaalllloo! Steike, jeg er på sykkeltur. Snakk om å lese før man skriver, Dorthe. Sorry, hele verden og dol. *prøver å viske ut svaret mitt, men får det ikke til ...* ) Fingrene løper fortere enn hjernen heter det ) Skjer meg stadig vekk ) 0 Siter
Gyda Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Fingrene løper fortere enn hjernen heter det ) Skjer meg stadig vekk ) Hehe! Takk for støtten ... ) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg synes å huske broren min fikk det (men han fikk utbetalt pengene, ikke mamma). Det er vist krav om at "barnet" så skal være under vanlig utdannelse (videregående skole). 0 Siter
Gjest kuppe Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Man får utvidet bidrag fra barnefaren fram til fylte 21 år dersom man går på skole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.