Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detteren min er 17, fyller snart atten. Har hjelpestønad, sats to og dobbel barnetryg for henne. Hun har tourettes. Syns ikke ebhovet for trygen går ned når hun fyller atten år, tvert i mot. Er det mulig å søke om forlengelse på pengene?

Fortsetter under...

Skrevet

Det går i hvert fall ikke an hvis man er enslig og ungene går på skolen. Tror faktisk det er lenge siden de sluttet med å forlenge den.

Gjest gladiol
Skrevet

Kanskje du kan søke forhøyet hjelpestønad?

Kan hun oppfylle

kravene for grunnstønad?

Skrevet

Det går i hvert fall ikke an hvis man er enslig og ungene går på skolen. Tror faktisk det er lenge siden de sluttet med å forlenge den.

Å?

Mener du med enslig at der ikke er en far som betaler bidrag?

Mannen min betalte i alle fall forlenget bidrag til datteren var ferdig på videregående for 2-3 år siden.

Skrevet

Å?

Mener du med enslig at der ikke er en far som betaler bidrag?

Mannen min betalte i alle fall forlenget bidrag til datteren var ferdig på videregående for 2-3 år siden.

Nei, nå var det snakk om barnetrygden, bidrag kan man få forlenget, venninna mi fikk 130 kr mnd men jeg fikk avslag :o)

Skrevet

Nei, nå var det snakk om barnetrygden, bidrag kan man få forlenget, venninna mi fikk 130 kr mnd men jeg fikk avslag :o)

Haaaaaaaaaaaaaaalllloo! Steike, jeg er på sykkeltur.

Snakk om å lese før man skriver, Dorthe.

Sorry, hele verden og dol.

*prøver å viske ut svaret mitt, men får det ikke til ...*

:o)

Annonse

Skrevet

Haaaaaaaaaaaaaaalllloo! Steike, jeg er på sykkeltur.

Snakk om å lese før man skriver, Dorthe.

Sorry, hele verden og dol.

*prøver å viske ut svaret mitt, men får det ikke til ...*

Fingrene løper fortere enn hjernen heter det :o)

Skjer meg stadig vekk :o)

Skrevet

Fingrene løper fortere enn hjernen heter det :o)

Skjer meg stadig vekk :o)

Hehe! Takk for støtten ...

Skrevet

Jeg synes å huske broren min fikk det (men han fikk utbetalt pengene, ikke mamma). Det er vist krav om at "barnet" så skal være under vanlig utdannelse (videregående skole).

Gjest kuppe
Skrevet

Man får utvidet bidrag fra barnefaren fram til fylte 21 år dersom man går på skole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...