Gå til innhold

Feieren sier vi må ha ny takstige. pris?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Har hatt besøk av feieren,han sier at takstigen vår straks faller fra hverandre det har rustet huller i festet.

noen som har peiling på om hva det vil koste?

er det vanskelig å gjøre selv?

Skrevet

Dette kan da ikke koste all verden. Du får kjøpt løse trinn som hektes i taklektene. Taksteinen der hvor stigen skal ligge må tas av og trinnene festes, før taksteinen legges på igjen. Dette kan du gjøre selv.

Gjest midia
Skrevet

Dette kan da ikke koste all verden. Du får kjøpt løse trinn som hektes i taklektene. Taksteinen der hvor stigen skal ligge må tas av og trinnene festes, før taksteinen legges på igjen. Dette kan du gjøre selv.

Har ikke takstein så det må gjøres på annen måte.

Gjest midia
Skrevet

Hurr lang ska den værra da?

http://www.vvprodukter.no/stige.htm

Mellom 1000,- og 1500,-

Kanskje?

Takk!

Vet sånn cirka nå da.

Har ikke peiling på hvor lang den må være.

Det var dyrt for montering synes jeg.

feieren sa vi måtte gjøre noe med den nå for ellers kom han til å ramle ned neste gang å det kunne bli dyrt.

Skrevet

Takk!

Vet sånn cirka nå da.

Har ikke peiling på hvor lang den må være.

Det var dyrt for montering synes jeg.

feieren sa vi måtte gjøre noe med den nå for ellers kom han til å ramle ned neste gang å det kunne bli dyrt.

Så han nekta ikke å feie da? Det gjorde han der vi bodde før, men vi feia pipa selv da.

Gjest midia
Skrevet

Så han nekta ikke å feie da? Det gjorde han der vi bodde før, men vi feia pipa selv da.

Nei da han er en snill feier søt er han også,så jeg må se å få ordnet stigen til neste gang så ikke skjønnheten ramler ned å slår seg fordervet.(:

Skrevet

Nei da han er en snill feier søt er han også,så jeg må se å få ordnet stigen til neste gang så ikke skjønnheten ramler ned å slår seg fordervet.(:

Søt?!

*ler så jeg griner*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...