Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har hatt besøk av feieren,han sier at takstigen vår straks faller fra hverandre det har rustet huller i festet. noen som har peiling på om hva det vil koste? er det vanskelig å gjøre selv? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dette kan da ikke koste all verden. Du får kjøpt løse trinn som hektes i taklektene. Taksteinen der hvor stigen skal ligge må tas av og trinnene festes, før taksteinen legges på igjen. Dette kan du gjøre selv. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hurr lang ska den værra da? http://www.vvprodukter.no/stige.htm Mellom 1000,- og 1500,- Kanskje? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dette kan da ikke koste all verden. Du får kjøpt løse trinn som hektes i taklektene. Taksteinen der hvor stigen skal ligge må tas av og trinnene festes, før taksteinen legges på igjen. Dette kan du gjøre selv. Har ikke takstein så det må gjøres på annen måte. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hurr lang ska den værra da? http://www.vvprodukter.no/stige.htm Mellom 1000,- og 1500,- Kanskje? Takk! Vet sånn cirka nå da. Har ikke peiling på hvor lang den må være. Det var dyrt for montering synes jeg. feieren sa vi måtte gjøre noe med den nå for ellers kom han til å ramle ned neste gang å det kunne bli dyrt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Takk! Vet sånn cirka nå da. Har ikke peiling på hvor lang den må være. Det var dyrt for montering synes jeg. feieren sa vi måtte gjøre noe med den nå for ellers kom han til å ramle ned neste gang å det kunne bli dyrt. Så han nekta ikke å feie da? Det gjorde han der vi bodde før, men vi feia pipa selv da. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Så han nekta ikke å feie da? Det gjorde han der vi bodde før, men vi feia pipa selv da. Nei da han er en snill feier søt er han også,så jeg må se å få ordnet stigen til neste gang så ikke skjønnheten ramler ned å slår seg fordervet.(: 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Nei da han er en snill feier søt er han også,så jeg må se å få ordnet stigen til neste gang så ikke skjønnheten ramler ned å slår seg fordervet.(: Søt?! *ler så jeg griner* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.