Gå til innhold

Paraosystisk takykardi


nevlunghavn

Anbefalte innlegg

nevlunghavn

jeg er gift 50, to barn og ellers alt i orden.Jeg skal nu utredes for adhd og har i den forbindelse et spørsmål:Som 13 åring fikk jeg plutselige anfal av paroksystisk Takykardi med målt puls opp mot 260 slag i min, Dette fikk jeg jevnlig og ikke utløst ved noen spesielle situasjoner. Dette medførte naturligvis enormt med angst. Når jeg var rundt 20 ble jeg omsider diagnotisert med at det var eptogent betingent ved arr på tinningslapp.Men i og med at dette var noe som var oppstått i ung alderville dette sakte forsvinne. Det ga seg da jeg var rundt 30. Som ung kunne det optre ca 2 ganger pr uke. Jeg fik beskjed om å trykke hardt mot øynene da (etter utredning ) og det hjalp slik at anfallene stoppet opp.Mitt spørsmål er kan dette ha noe med adhd å gjøre som eksempelvi et tileggsproblem oppå de 3 hoved-indikatorene som må være tilstede ved adhd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...