Gå til innhold

Har du funnet noen aprilspøker i avisene?

Gjest har du funnet flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den jeg linket til under :-) i forrige innlegg

Ja, jeg trodde også det måtte være spøk, men det står at det er publisert 31. mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, jeg trodde også det måtte være spøk, men det står at det er publisert 31. mars...

JA, men det er_garantert_en spøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, men det er_garantert_en spøk..

Jeg leste ikke artikkelen - var for lang - men det hørtes unektelig litt vilt ut. Men jeg synes at man må kiunne forlange at nettavisene ikke publiserer spøkene sine _før_ midnatt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå står det "publisert 1. april"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det "publisert 1. april"....

Bra! :-)

Jeg ville jo helst tro det var en spøk - all sunn fornuft tilsa jo det, men så var det dette med datoen da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg HATER 1.april. Jag HATER å lure folk -og jeg bruker å avsløre slike spøker til stor foragrelse for dem som har laget dem. Liker ikke at folk skal lures, da syns jeg så synd på dem at jeg vil grine. Like ille som å se gamle mennesker falle på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...