Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Skal på jobb på sfo i dag og gleder meg utrolig til aprilspøkene som skal aktivere meg resten av dagen. Det blir vel sånn omtrent 40 spøker regner jeg med. Er jeg ikke heldig? 0 Siter
morsan Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 *S* Og så er de sikkert kjempevanskelig å avsløre!! ;-) Slik som : "Du har en flekk på nesa" og "det står en ku i skolegården" er vel noe av det man kan forvente? *S* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 *S* Og så er de sikkert kjempevanskelig å avsløre!! ;-) Slik som : "Du har en flekk på nesa" og "det står en ku i skolegården" er vel noe av det man kan forvente? *S* må nok løpe til vinduet noen ganger i dag for å se forskjellige dyr og diverse *LOL* bra det er helg etterpå! 0 Siter
laban Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg sa til sønnen min (6 år) at det var lurt å finne på noe som _kunne_ vært sant, ikke at det f.eks. er en grønn rev på barnehagens uteområde. Men de skal på tur idag, og kommer nok til å se litt av hvert... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg sa til sønnen min (6 år) at det var lurt å finne på noe som _kunne_ vært sant, ikke at det f.eks. er en grønn rev på barnehagens uteområde. Men de skal på tur idag, og kommer nok til å se litt av hvert... Hehe. ja jeg misunner de som er med barna hele dagen i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.