Gjest blakk er jeg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Stod at dem kommer 4 april.Noen sjanse at dem kommer i dag eller morgen? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvis det sto 4. april så er du nok blakk fram til mandag. De gir ikke for tidlig. 0 Siter
Gjest blakk er jeg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har bestandig fått dem 1 dag før.Men siden den 4 er på mandag så veit jeg ikke. 0 Siter
Gjest Kirkerotta Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har spurt om det samme på Trygdeforum... Men - HVOR ser du at det står 4 april? Er det individuelt for hver enkelt kommune? Vet du det? 0 Siter
Gjest blakk er jeg Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har spurt om det samme på Trygdeforum... Men - HVOR ser du at det står 4 april? Er det individuelt for hver enkelt kommune? Vet du det? Det står på Trygdeetaten.no.Under satser og utbetalings datoer 0 Siter
Gjest Kirkerotta Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det står på Trygdeetaten.no.Under satser og utbetalings datoer Ah...da får vi vente til 4 april da... (kanskje det er en aprilspøk??? ;-)) Takk for info! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvis det sto 4. april så er du nok blakk fram til mandag. De gir ikke for tidlig. Jeg får alltid både barnetrygd og overgangsstøand og stønad til barnetilsyn inn på konto siste virkdag før den datoen som står på trygdekontorets sider jeg. Men det er kanskje annerledes med sykepenger? 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg får alltid både barnetrygd og overgangsstøand og stønad til barnetilsyn inn på konto siste virkdag før den datoen som står på trygdekontorets sider jeg. Men det er kanskje annerledes med sykepenger? Det får jeg også med rehabilliterings pengene.Skal jo være det samme med sykepenger.Det er jo trygdekontoret som sender ut dem også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.