Gjest den ekte noor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ok I byen da, eller har du flyttet? Har søkt annet studie jeg og nå, men har en plan B i bakhånd. Blir å ta forskjellige fag på NTNU dersom jeg ikke kommer inn i år heller. Ble i byen ja, har blitt sammens med, og forlovet med, en herlig gutt;) Gikk et år på ntnu men trivdes ikke:) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ok I byen da, eller har du flyttet? Har søkt annet studie jeg og nå, men har en plan B i bakhånd. Blir å ta forskjellige fag på NTNU dersom jeg ikke kommer inn i år heller. I byen ja, har jo blitt forlovet og greier:) Stortrives! 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ble i byen ja, har blitt sammens med, og forlovet med, en herlig gutt;) Gikk et år på ntnu men trivdes ikke:) Går på NTNU jeg og, og trives med folka jeg har blitt kjent med, men studiet er på en annen planet enn der jeg befinner meg. Liker det ikke i det hele tatt, så jeg har søkt annet studie nå. Kanskje vi sees til høsten 0 Siter
Line Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Ble i byen ja, har blitt sammens med, og forlovet med, en herlig gutt;) Gikk et år på ntnu men trivdes ikke:) Gratulerer med forlovelsen, forresten! Koselig! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Gratulerer med forlovelsen, forresten! Koselig! Takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.