Gå til innhold

Sven O. og kona


Gjest Jajada

Anbefalte innlegg

Jeg var godt gift og hadde vært gift i tre år jeg den gangen :o)

*S* Jeg vatr heldigvis ikke gift ennå, for jeg var nykonfirmert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sommerjobb på sportsbutikk, og tok pause for å gå inn i elektriskbutikken ved siden av for å se begivenheten på teve ...

(Men gift var jeg ikke da - ikke før 10 år senere.)

Jeg hadde sommerjobb som stuepike på et hotell, og da må man jo også jobbe i noen helger og ta fri på ukedagene istedet.

Jeg hadde fri denne dagen, og gjett om jeg satt klistret! Knappe 15 år og full om romantiske tanker om dette eventyrbryllupet! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer vel til å få med meg et lite innslag på kveldsnyhetene, og det holder for meg! :-)

Av kongelige bryllyper i nyere tid har jeg kun fått med meg de to norske - har ikke giddet å se på brylluper i Spania, Danmark, Nederland eller England

Samme her.

Kongebrylluper og ditto barnedåper og begravelser er vel ikke helt my cup of tea, men det kan jo slengs noen fine kulturinnslag i kirken. Og så er det jo artig å se på gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sommerjobb som stuepike på et hotell, og da må man jo også jobbe i noen helger og ta fri på ukedagene istedet.

Jeg hadde fri denne dagen, og gjett om jeg satt klistret! Knappe 15 år og full om romantiske tanker om dette eventyrbryllupet! *he he*

Var du full, sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sommerjobb som stuepike på et hotell, og da må man jo også jobbe i noen helger og ta fri på ukedagene istedet.

Jeg hadde fri denne dagen, og gjett om jeg satt klistret! Knappe 15 år og full om romantiske tanker om dette eventyrbryllupet! *he he*

om - av - what ever! ;-)

An auf hinter in neben über unter vor und zwischen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitechmusa

Kan ikke mindre intelligente personer være sympatiske?

Joda, sant nok. Men folk på det nivået har dessverre en tendens til å irritere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

*S* Jeg vatr heldigvis ikke gift ennå, for jeg var nykonfirmert! :-)

Jeg var invitert hjem til min nye flamme den dagen de giftet seg. Han var Dianafan på sin hals, og satt der og siklet mens vi så bryllupet på TV. Skrøt av hennes nydelige øyne og hvor vakker og sjarmerende og helt uimotståelig HUN var. Så der satt jeg da! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...