Gå til innhold

FU: Hvem synes du er morsomst på dol?

Gjest uten tekst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

SDD har noen ordentlige godbiter innimellom.

Husker spesielt da en bekymret mor lurte på hvor man ikke burde gå, hvis man ville unngå å treffe på narkomane i Oslo.

Ler enda når jeg tenker på svaret fra SDD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Den jeg kommer å i farten er Babette. Hun er av og til så fri i språket, for å si det på den måten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Husker spesielt da en bekymret mor lurte på hvor man ikke burde gå, hvis man ville unngå å treffe på narkomane i Oslo.

Du hadde ikke giddet å referere svaret? Ble jo litt nysgjerrig nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det var et langt svar.

Skal forsøke å ta et søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jeg kommer å i farten er Babette. Hun er av og til så fri i språket, for å si det på den måten ;-)

Enig!

Hun er så hespete fri i språket;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SDD er en høydare her inne ja - definitivt!

Flisa har også mye morsomt på hjertet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hvis jeg var deg ville jeg ikke valgt Oslo i det hele tatt. Det er en by full av søppel. Ikke bare i form av fysisk søppel på gatene, men også søppel som vandrer rundt i gatene.

I Oslo er det - helt korrekt - ekstremt mange narkomane. Disse narkomanene er i hovedsak onde og legger igjen sprøyter både her og der, for at du og dine barn skal stikke dere og ende opp med hepatitt eller hiv og kanskje bli narkomane dere også.

I tillegg til at de narkomane herjer gatene har du i Oslo også en hel haug med onde innvandrere som knivstikker, slåss og stjeler.

Flertallet av disse står heller ikke tilbake for en god, gammaldags voldtekt.

Jeg kunne også tatt for meg en del annen berme i Oslo, for i løpet av de siste årene har flere og flere bergensere, samer og dverger inntatt hovedstaden. Dette for at du skal føle deg uttrygg sånn at de etter hvert kan få fullstendig herredømme.

For frykt skaper kaos, og når kaoset er en realitet søker de seg til makten.

Felles for disse onde skapningene som kaller seg for mennesker, er at de ofte oppholder seg på offentlige toaletter - så du vil aldri være helt trygg for dem.

Nei, gi faen i å dra til Oslo. Ta heller unga dine med til et sivilsert strøk.

F.eks. Odalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes SDD er ganske morsom! Før synes jeg han var frekk og usmakelig, men må si jeg har fått mer sansen for humoren hans i alle fall :-)

Flisa er også morsom.

Hm...sikkert fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Hvis jeg var deg ville jeg ikke valgt Oslo i det hele tatt. Det er en by full av søppel. Ikke bare i form av fysisk søppel på gatene, men også søppel som vandrer rundt i gatene.

I Oslo er det - helt korrekt - ekstremt mange narkomane. Disse narkomanene er i hovedsak onde og legger igjen sprøyter både her og der, for at du og dine barn skal stikke dere og ende opp med hepatitt eller hiv og kanskje bli narkomane dere også.

I tillegg til at de narkomane herjer gatene har du i Oslo også en hel haug med onde innvandrere som knivstikker, slåss og stjeler.

Flertallet av disse står heller ikke tilbake for en god, gammaldags voldtekt.

Jeg kunne også tatt for meg en del annen berme i Oslo, for i løpet av de siste årene har flere og flere bergensere, samer og dverger inntatt hovedstaden. Dette for at du skal føle deg uttrygg sånn at de etter hvert kan få fullstendig herredømme.

For frykt skaper kaos, og når kaoset er en realitet søker de seg til makten.

Felles for disse onde skapningene som kaller seg for mennesker, er at de ofte oppholder seg på offentlige toaletter - så du vil aldri være helt trygg for dem.

Nei, gi faen i å dra til Oslo. Ta heller unga dine med til et sivilsert strøk.

F.eks. Odalen.

Leste "Lurveline" sin. Tenkte ikke på ham med en gang, men han har en utrolig bra humor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg har sansen for her på DOL, men avhenig av hva vi snakker om. Baquete og SDD er av de morsomme. Flisa har også mye bra humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...