Gå til innhold

Nå er det offisielt: JEG ER GRAVID!

morsan

Anbefalte innlegg

Aprilsnarr!!

*he he*

(Ble litt fristet av en tråd om hvem som er gravide inn på gravi-forum, men mente var litt for kjipt å legge inn et svar der inne! *S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Døh! Den var litt morsom.

Gratulerer med ikke-graviditeten, da!

:o)

*he he* takk for det!

heldigvis er det selvvalgt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok mer rundt 17 millisekunder å innse at det her ikke var tilfelle, for så å bygge opp en viss forventing til hva du skulle skrive i selve innlegget for å lure dolerene trill rundt.

Og så avslørste du at det var tull med en gang...

*skuffet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok mer rundt 17 millisekunder å innse at det her ikke var tilfelle, for så å bygge opp en viss forventing til hva du skulle skrive i selve innlegget for å lure dolerene trill rundt.

Og så avslørste du at det var tull med en gang...

*skuffet*

Unnskyld så meget! :-)

Jeg lurte på å bare svare på den tråden inne på gravi-forum, uten å si noe mer enn "7+2" eller noe slikt! ;-))

Det får heller bli neste år - så bare pass på! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg helt svett på dine vegne et øyeblikk :o)

*lurer på om jeg har sagt noe rart ettersom ingen først og fremst tenkte på å gratulere meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer på om jeg har sagt noe rart ettersom ingen først og fremst tenkte på å gratulere meg*

Jeg kan ikke engang finne et lite vink inne i hodet mitt om at du har skrevet noe om at du ønsker deg flere barn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke engang finne et lite vink inne i hodet mitt om at du har skrevet noe om at du ønsker deg flere barn :o)

Det har jeg heller ikke, men uhell kan jo skje, vet du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld så meget! :-)

Jeg lurte på å bare svare på den tråden inne på gravi-forum, uten å si noe mer enn "7+2" eller noe slikt! ;-))

Det får heller bli neste år - så bare pass på! *he he*

Men egentlig var det en knakende god ide....

Kanskje jeg skulle ta en tur moder'n etter jobben, og svare 'nei takk' når jeg blir tilbudt et fredagsvinglass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du blitt happy?

Umulig å svare på egentlig. etterhvert ville jeg sikkert vært det, men tror nok at den første tanken ville vært mer panikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men egentlig var det en knakende god ide....

Kanskje jeg skulle ta en tur moder'n etter jobben, og svare 'nei takk' når jeg blir tilbudt et fredagsvinglass....

... mens du skjuler med hånden foran munnen at du liksom brekker deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å svare på egentlig. etterhvert ville jeg sikkert vært det, men tror nok at den første tanken ville vært mer panikk.

Ja, det ville jeg trodd. Ikke spør hvorfor men det vet jeg ikke :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...