H@yley Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Og hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dennis eller Carl! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Britt eller Tina, de er mest sympatiske. Nå får vi stemme ut Sessan. Hu nye Liselotte er jo utrolig dum, hun må være fake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille duh Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Carl!!! Heia Carl :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 SvenO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utility Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror Klas eller Brit vinner. Liker de to best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 TVNorge. Reklameinntekter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 De fleste oppegående mennesker gir faen i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 De fleste oppegående mennesker gir faen i det. Wow!!! for en tøff språkbruk *imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heia sack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Wow!!! for en tøff språkbruk *imponert* Men det er jammen sant det sack sier da!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men det er jammen sant det sack sier da!!!! Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Carl eller Tina, håper jeg!!!! Heia heia!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er visst blant de ikke så oppegående, så jeg ser big brother hver søndag med god samvittighet:-) Jeg liker Carl og håper derfor han vinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heia sack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel. Deg om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Deg om det Kan jeg spørre om hvorfor du ikke bruker ditt egentlig nick? jeg er litt besatt av sånne som ikke bruker eget nick. Mulig litt lite oppegående også ettersom jeg lar meg provosere av det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heia sack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan jeg spørre om hvorfor du ikke bruker ditt egentlig nick? jeg er litt besatt av sånne som ikke bruker eget nick. Mulig litt lite oppegående også ettersom jeg lar meg provosere av det :-) Kanskje fordi jeg ikke har noe fast nick her inne. God nok grunn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kanskje fordi jeg ikke har noe fast nick her inne. God nok grunn? Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg håper at Dennis vinner. Fordi det later til at han er den som er mest ekte der inne. Virker som han bare vil alle godt. Dessuten digger jeg latteren hans... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skitprogram Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ..and who really cares. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den gyldne sol Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Dennis, carl, Klas eller Tina vinner. Jeg liker alle disse så derfor er det likegyldig hvem av dem som vinner. Håper vi slipper Elita snart, jeg blir gal over alt hun sutrer for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.