Gå til innhold

FU: Hvem vinner Big Brother?

H@yley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Britt eller Tina, de er mest sympatiske. Nå får vi stemme ut Sessan. Hu nye Liselotte er jo utrolig dum, hun må være fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

Men det er jammen sant det sack sier da!!!!

Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst blant de ikke så oppegående, så jeg ser big brother hver søndag med god samvittighet:-) Jeg liker Carl og håper derfor han vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heia sack

Javel. Jeg ser ikke på det, men leser litt på nettet. For meg ka hvem-som hlst-vinne, men om jeg hadde brydd meg mye om det hadde jeg da betegnet meg som oppegående alikevel.

Deg om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Deg om det

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke bruker ditt egentlig nick? jeg er litt besatt av sånne som ikke bruker eget nick. Mulig litt lite oppegående også ettersom jeg lar meg provosere av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heia sack

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke bruker ditt egentlig nick? jeg er litt besatt av sånne som ikke bruker eget nick. Mulig litt lite oppegående også ettersom jeg lar meg provosere av det :-)

Kanskje fordi jeg ikke har noe fast nick her inne.

God nok grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanity

Jeg håper at Dennis vinner. Fordi det later til at han er den som er mest ekte der inne. Virker som han bare vil alle godt.

Dessuten digger jeg latteren hans... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den gyldne sol

Dennis, carl, Klas eller Tina vinner. Jeg liker alle disse så derfor er det likegyldig hvem av dem som vinner.

Håper vi slipper Elita snart, jeg blir gal over alt hun sutrer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...