pirko Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det var en annen som hadde maskina før, og en annens navn ligger på brukerprofil. På brukerkontoer ligger ikke det navnet. Slik at når jeg skal logge av maskinen ligger det riktige navnet. Hvordan forandre brukerprofil? 0 Siter
serendipity Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Start- Innstillinger- Kontrollpanel- og der ligger det en knapp som heter Brukerkontoer, og der ka du endre den. 0 Siter
pirko Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Start- Innstillinger- Kontrollpanel- og der ligger det en knapp som heter Brukerkontoer, og der ka du endre den. Under brukerkontoer er det riktig. Kun navnet mitt står det(administrator). Mens når jeg går på systemegenskaper/avansert/brukerprofiler står datamaskinensnav/navnet på han som hadde datamaskinen før..ergo må brukerprofil være noe annet enn brukerkontoer. Er vel noe man registrerer når man legger inn windows. 0 Siter
serendipity Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Under brukerkontoer er det riktig. Kun navnet mitt står det(administrator). Mens når jeg går på systemegenskaper/avansert/brukerprofiler står datamaskinensnav/navnet på han som hadde datamaskinen før..ergo må brukerprofil være noe annet enn brukerkontoer. Er vel noe man registrerer når man legger inn windows. Ah.. forstår. Nei, det blir desverre for inviklet for meg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.