Gå til innhold

Skattelistene på nett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Eeehhh.....var ikke dette en aprilsnarr????

Hele greia liksom???

Jo, det må det være!

*tottlå er overbevist om det!*

Gjest Shira12
Skrevet

Jøss, det var faktisk fler som hadde søkt på meg enn hva jeg trodde.

Skrevet

Ehh.......du vet at dette er en narr???

Gjest Vanity
Skrevet

He.. he..

Du burde trykke på linken der det står at du kan få en oversikt over HVEM som har søkt på deg!

Annonse

Skrevet

hehehe..jeg gikk grundig 5 på :-) Hadde helt glemt at det var første april i dag. Så kult

Gjest Vanity
Skrevet

hehehe..jeg gikk grundig 5 på :-) Hadde helt glemt at det var første april i dag. Så kult

He.. he..

Skrevet

Dette søkeresultate fikk jeg:

- - -

Skatteyter: Tulipan Blomstrer, født 02.13.1956

Søket tok 52ms. Resultat av søk (Side 1 av 2):

72 personer har søkt i skattelistene på navnet "Tulipan Blomstrer" til sammen 109 ganger i perioden 08.10.2004 - 29.10.2004.

12 av disse har samme postnummer som deg (0010).

Hele 78% er kvinner, mens bare 19% er menn.

69% av dem tjener mer enn deg.

For den samlede bruttoinntekten til disse personene kan du spise 516 023 Pizza Grandiosa.

Med disse personenes formue kan du finansiere driften av bomstasjonene på Nord-Jæren i 311 dager og bygge 13 nye bomstasjoner.

Personene som har søkt på ditt navn veier like mye som det 5 elefanter spiser på 14 dager.

Dersom du hadde lagt alle skattelistesøkerne i en ring rundt ekvator, så ville det kanskje vært en fordel.

Skrevet

Dette søkeresultate fikk jeg:

- - -

Skatteyter: Tulipan Blomstrer, født 02.13.1956

Søket tok 52ms. Resultat av søk (Side 1 av 2):

72 personer har søkt i skattelistene på navnet "Tulipan Blomstrer" til sammen 109 ganger i perioden 08.10.2004 - 29.10.2004.

12 av disse har samme postnummer som deg (0010).

Hele 78% er kvinner, mens bare 19% er menn.

69% av dem tjener mer enn deg.

For den samlede bruttoinntekten til disse personene kan du spise 516 023 Pizza Grandiosa.

Med disse personenes formue kan du finansiere driften av bomstasjonene på Nord-Jæren i 311 dager og bygge 13 nye bomstasjoner.

Personene som har søkt på ditt navn veier like mye som det 5 elefanter spiser på 14 dager.

Dersom du hadde lagt alle skattelistesøkerne i en ring rundt ekvator, så ville det kanskje vært en fordel.

Hmm..det der med bomstasjonene på jæren, skremte meg litt. Jeg trodde aftenbladet var ute etter bare meg!!! Hihi......

Jeg fikk nøyaktig samme svar som deg! Hoho......

Skrevet

Nå kom jeg inn her for å legge inn samme linken som deg, men blei for sein gitt.

:o)

Men utrolig bra spøk lell.

Jeg gikk på helt til rett før jeg skulle klikke på linken, da det plutselig slo meg at dette kanskje var en spøk.

Gjest Shira12
Skrevet

he he, ja jeg så det rett etterpå.... *falu*

Var det jeg viste det at jeg ikke skulle svare på NOE som helst på Dol idag, er håpløs når der gjelder spøker, biter alltid på jeg.

Er nok for godtroendes....

Gjest Vanity
Skrevet

Nå kom jeg inn her for å legge inn samme linken som deg, men blei for sein gitt.

:o)

Men utrolig bra spøk lell.

Jeg gikk på helt til rett før jeg skulle klikke på linken, da det plutselig slo meg at dette kanskje var en spøk.

He.. he..

Jeg ble grundig lurt!! Helt til siste slutt...

Typisk meg altså...

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

He.. he..

Du burde trykke på linken der det står at du kan få en oversikt over HVEM som har søkt på deg!

Jeg trykte på den etter jeg hadde svart her....Da gikk det ett lite lys opp for meg..

Kan jeg få skylde på at jeg er syk idag?? Og att hodet kjennes ut som det er fullt i bomull..

Gjest Shira12
Skrevet

Gikk på den jeg også i begynnelsen.

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg trykte på den etter jeg hadde svart her....Da gikk det ett lite lys opp for meg..

Kan jeg få skylde på at jeg er syk idag?? Og att hodet kjennes ut som det er fullt i bomull..

He.. he..

Ok da, greit for denne gang... ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

He.. he..

Ok da, greit for denne gang... ;-)

Jeg føler meg virkelig elendig....

Tror jeg skal inn på sofaen og falle i dvale for noen timer.

Gjest Vanity
Skrevet

Jeg føler meg virkelig elendig....

Tror jeg skal inn på sofaen og falle i dvale for noen timer.

Uffda...

Du får slappe av og pleie deg selv!

God bedring! :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Den gikk jeg ikke på du! Men måtte jo self. fylle ut og sjekke.

Morsom!!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...