noami Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Lurer på mye idag gitt... tredje time med fysioterapeut, nevnte da at jeg hadde begynt å merke skulderne mer nå, merker fortsatt der jeg hadde vondt tidligere men kanskje litt mindre (placebo eller reell effekt, aner ikke).. uansett så tok han og knadde/masserte skulderne og det gjorde *vannvittig* vondt! Tror ikke han tok i noe mer enn det han har tatt i ryggen ellers, men på skulderne merkes det altså noe sinnsykt... han sa jeg skulle siifra om det gjorde vondt og fortsatte, og jeg bare satt og bet i meg og prøvde å konsentrere meg om å puste.... spm mitt er, er dette et bra eller dårlig tegn? at det gjorde sinnsykt vondt i musklene og at skulderne idag føles mørbankete ut og skikkelig ømt...vondt å sove inatt pga skulderne faktisk.... Hvorfor reagerte jeg forskjellig fra massasjen på skulderne og resten av ryggen, tror ikke han tok i noe hardere på skulderne altså..betyr det at musklene i skulderne egentlig ikke var så vonde, eller at musklene der faktisk var mer vonde enn resten, eller? Eh..håper noen kan svare Fortsetter å gå til denne fyren i håp om at det hjelper på sikt da, men kommunikasjonen oss mellom er ikke akkurat den beste..litt ordknapp han fyren når jeg spør om ting...:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.