Gå til innhold

spm ang fysioterapi igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på mye idag gitt...

tredje time med fysioterapeut, nevnte da at jeg hadde begynt å merke skulderne mer nå, merker fortsatt der jeg hadde vondt tidligere men kanskje litt mindre (placebo eller reell effekt, aner ikke).. uansett så tok han og knadde/masserte skulderne og det gjorde *vannvittig* vondt! Tror ikke han tok i noe mer enn det han har tatt i ryggen ellers, men på skulderne merkes det altså noe sinnsykt... han sa jeg skulle siifra om det gjorde vondt og fortsatte, og jeg bare satt og bet i meg og prøvde å konsentrere meg om å puste....

spm mitt er, er dette et bra eller dårlig tegn? :P at det gjorde sinnsykt vondt i musklene og at skulderne idag føles mørbankete ut og skikkelig ømt...vondt å sove inatt pga skulderne faktisk....

Hvorfor reagerte jeg forskjellig fra massasjen på skulderne og resten av ryggen, tror ikke han tok i noe hardere på skulderne altså..betyr det at musklene i skulderne egentlig ikke var så vonde, eller at musklene der faktisk var mer vonde enn resten, eller?

Eh..håper noen kan svare :P

Fortsetter å gå til denne fyren i håp om at det hjelper på sikt da, men kommunikasjonen oss mellom er ikke akkurat den beste..litt ordknapp han fyren når jeg spør om ting...:/

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...