Gå til innhold

Alle må da begripe at han er

Anbefalte innlegg

Gjest uskyldig!
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103584

Han opplyste jo selv politiet om at de hadde hatt en "meningsutveksling" den kvelden hun forsvant.

Hun er sikkert bare ute og går en litt lengre påsketur og så glemte hun penger og mobil.

Jaaaaaaaaaaaaaada.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er det helt klassiske eksempelet.

Han står fram fra dag en og roper ut i pressen "hvor er du?", og blir fortvilet over at han blir mistenkeliggjort.

Tusen kroner til Redd Barna om han ikke har gjort det!

(Sorry for forhåndsdømmingen!)

Skrevet

Dette er det helt klassiske eksempelet.

Han står fram fra dag en og roper ut i pressen "hvor er du?", og blir fortvilet over at han blir mistenkeliggjort.

Tusen kroner til Redd Barna om han ikke har gjort det!

(Sorry for forhåndsdømmingen!)

Ja, man har liksom sett det før... Slenger meg på veddemålet: en tusenlapp til veldedighet hvis han er uskyldig ;-)

Logitechmusa
Skrevet

Ja, man har liksom sett det før... Slenger meg på veddemålet: en tusenlapp til veldedighet hvis han er uskyldig ;-)

Den er jeg gladelig med på. Tror jeg skal gi pengene til Amnesty hvis mannen ikke har tatt knekken på kona.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...