Gjest uskyldig! Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103584 Han opplyste jo selv politiet om at de hadde hatt en "meningsutveksling" den kvelden hun forsvant. Hun er sikkert bare ute og går en litt lengre påsketur og så glemte hun penger og mobil. Jaaaaaaaaaaaaaada. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dette er det helt klassiske eksempelet. Han står fram fra dag en og roper ut i pressen "hvor er du?", og blir fortvilet over at han blir mistenkeliggjort. Tusen kroner til Redd Barna om han ikke har gjort det! (Sorry for forhåndsdømmingen!) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dette er det helt klassiske eksempelet. Han står fram fra dag en og roper ut i pressen "hvor er du?", og blir fortvilet over at han blir mistenkeliggjort. Tusen kroner til Redd Barna om han ikke har gjort det! (Sorry for forhåndsdømmingen!) Ja, man har liksom sett det før... Slenger meg på veddemålet: en tusenlapp til veldedighet hvis han er uskyldig ;-) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Ja, man har liksom sett det før... Slenger meg på veddemålet: en tusenlapp til veldedighet hvis han er uskyldig ;-) Den er jeg gladelig med på. Tror jeg skal gi pengene til Amnesty hvis mannen ikke har tatt knekken på kona. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.