Gå til innhold

Hvor mye kan fysioterapeuten ta for timen?

Anbefalte innlegg

Gjest fysioterapispørsmål
Skrevet

jeg var hos en fysioterapeut som tok 230 kroner for timen. og dette var manuell terapi. Hos min nåværende fysioterapeut er egenandelen 180 kroner.

samme behandling samme steder.

hvor mye kan en fysioterapeut med avtale kunne ta?

Fortsetter under...

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg betaler 200 kr timen(egentlig en halv time da).det er også manuell terapi.Svin dyrt synes jeg.

Skrevet

Noen fysioterapeuter har time på 30 min, 45 min og 60 minutter og da er vel prisen forskjellig.

Vet ikke jeg altså, jeg har fri fysio.

Skrevet

Jeg gikk hos en som tok 240 kroner i timen for noen år siden. Han var privatpraktiserende, og da har han vel lov til å bestemme prisen sånn delvis selv, ut fra et eller annet regulativ.

Skrevet

Jeg betaler 200 kr timen(egentlig en halv time da).det er også manuell terapi.Svin dyrt synes jeg.

Jeg betalte 240 kroner for manuell terapi, for seks år siden. Tror prisene varierer veldig, de som har refusjonsrett og ikke fra Trygdeetaten.

matildes mor
Skrevet

Jeg betaler også 230 kr i egenandel hos fysioterapeuten.Det er med henvisning fra lege,men jeg såg en oversikt over prisene og det var ikke store forskjellen å gå der uten henvisning heller.

Annonse

Skrevet

Lurer jeg og på, jeg spurte legen da jeg fikk rekvisjon og han sa rundt 70 kroner....men da jeg kom til fysioterapeuten så var prisen 220 for en time....synes forskjellen i prisanslag var drøyt, men kanskje legen tenkte på pris med refusjon for de som har rett til det? Jeg fikk iallefall ikke krysset under for refusjonsgreier iallefall, bleh..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...