Moraki Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 virker f ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 nei den har holdt på sånn on/off flere dager nå! Utrolig irriterende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 nei den har holdt på sånn on/off flere dager nå! Utrolig irriterende! Trur det kan ha med at det er for stor tilgang på folk som bruker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Trur det kan ha med at det er for stor tilgang på folk som bruker det. Neikj..de er bare noen forbanna idioter de som lager det, det er DET!!!! &¤%¤&¤%¤&¤&¤% !!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 *Signerer* Satt og pratet med en kompis, og merket at webkameraet mitt ikke ville fungere. Hans fungerte utmerket. Tenkte at en restart ville gjøre susen, men nå kommer jeg jammen meg ikke inn igjen i det hele tatt på noen av kontoene mine. Noget irriterende, men det blir vel en ordning igjen i løpet av kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Neikj..de er bare noen forbanna idioter de som lager det, det er DET!!!! &¤%¤&¤%¤&¤&¤% !!!!!! Hehehe... rolig nå! Trekk pusten dyyypt og tell til ti 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hehehe... rolig nå! Trekk pusten dyyypt og tell til ti NEI JEG VIL IKKE ROE MEG NED!!!! Jeg er SUUUUUR!!!!! *tar meg en bloody mary* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 NEI JEG VIL IKKE ROE MEG NED!!!! Jeg er SUUUUUR!!!!! *tar meg en bloody mary* Hihihi... det er jenta si med temperament, det! *Skål* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Hihihi... det er jenta si med temperament, det! *Skål* ;o) Ja, jeg er kjent for det..Jeg kan ha et voldsomt temperament sier de. Men jeg er for det meste snill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, jeg er kjent for det..Jeg kan ha et voldsomt temperament sier de. Men jeg er for det meste snill. Det tror jeg og. Om du er den jeg har en ørliten formening om at du kanskje er, så ser du i alle fall veldig snill ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det tror jeg og. Om du er den jeg har en ørliten formening om at du kanskje er, så ser du i alle fall veldig snill ut Hihihi, vet ikke om du vet hvordan jeg ser ut, men jeg er i allefall snill (for det meste) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hihihi, vet ikke om du vet hvordan jeg ser ut, men jeg er i allefall snill (for det meste) Det finner jeg vel heller ikke ut før jeg får snakket med deg "under fire øyne". Har ikke lyst til å spekulere høyt, regner med du fortsatt vil være anonym Pleier du å se innom en eller annen chat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Det finner jeg vel heller ikke ut før jeg får snakket med deg "under fire øyne". Har ikke lyst til å spekulere høyt, regner med du fortsatt vil være anonym Pleier du å se innom en eller annen chat? Nei, jeg bruker bare MSN og #ranglere av og til. Andre chatter bruker jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nei, jeg bruker bare MSN og #ranglere av og til. Andre chatter bruker jeg ikke. Ok Er en evighet siden jeg var innom ranglere sist, over et år i alle fall. Tror ikke jeg har adressa lenger heller. Msn derimot... I am addicted! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Funker her, nå i allefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Ok Er en evighet siden jeg var innom ranglere sist, over et år i alle fall. Tror ikke jeg har adressa lenger heller. Msn derimot... I am addicted! Nå funker det..hittil hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå funker det..hittil hvertfall. Det gjør det ikke her. Jeg kommer bare inn på web Msn... det er vel bare å smøre seg med tålmodighet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ikke her heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KHB75 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kommer ikke inn jeg heller:-( Har noen av dere som ikke kom inn, kommet seg inn nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitis Gabonica Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kommer ikke inn jeg heller:-( Har noen av dere som ikke kom inn, kommet seg inn nå? Har ikke funket for meg i dag. Kommer bare ikke inn, og det irriterer meg noe jævlig. Håper de får gjort noe med problemene sine, men microsoft er microsoft *sukke* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.