Gjest Gul Persille Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Kan det stemme at puppene mine har vokst, selv om jeg bare har gått på Yasmin 6 dager?? De virker tyngre og BH'ene mine passer ikke lenger. Må over til cup D virker det som. Kjæresten har også bemerket det. Flere som har opplevd dette? Er jeg gravid? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hva er yasmin og hvorfor går du på det? 0 Siter
Gjest Gul Persille Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hva er yasmin og hvorfor går du på det? En p-pille, prevansjon... men den er jo ikke 100% sikker. Brysforstørring ved p-pillebruk er visstnok en bivirkning, men jeg trodde da ikke det skulle skje så grassalt raskt?! I teorien kan jeg jo være gravid? 0 Siter
Sofline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 En p-pille, prevansjon... men den er jo ikke 100% sikker. Brysforstørring ved p-pillebruk er visstnok en bivirkning, men jeg trodde da ikke det skulle skje så grassalt raskt?! I teorien kan jeg jo være gravid? P-piller er det sikreste prevensjonsmiddelet mot graviditet... Det er nok pillene, bivirkningene kan være ganske kraftige de første månedene (i hvert fall var de det for meg). 0 Siter
Sofline Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 En p-pille, prevansjon... men den er jo ikke 100% sikker. Brysforstørring ved p-pillebruk er visstnok en bivirkning, men jeg trodde da ikke det skulle skje så grassalt raskt?! I teorien kan jeg jo være gravid? Hvis det er p-pillebivirkning, er det stor sannsynlighet for at den går over etter en stund. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 P-piller er det sikreste prevensjonsmiddelet mot graviditet... Det er nok pillene, bivirkningene kan være ganske kraftige de første månedene (i hvert fall var de det for meg). Det sikreste er vel avholdenhet da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.